RSS Feed

locuri din bucuresti

Posted on

nu stiu cum s-a intamplat, dar a inceput sa-mi placa sa-mi petrec sfarsitul de saptamana in bucuresti; mai ales acum, cand toata lumea pleaca la mare/munte/oriunde numa’ in bucuresti sa nu stea. am descoperit astfel roaba de cultura. auzisem de ei, da’ n-am reusit sa ajung niciodata pana weekendul trecut. ii gasiti in herastrau, in zona restaurantului pescarus si pe facebook 😀

mi-au atras atentia cu programul lor din weekendul ce a trecut, in special cu ora de yoga de sambata dimineata si cu vizionarea filmului ‘amintiri din copilarie’, film pe care, recunosc rusinata, ca nu-l vazusem.

astfel, sambata dimineata am tras cu ochiul la yoga; am fugit apoi acasa si-am ‘exersat’ o ora (astazi ma dor muschi pe care nu stiam ca-i am). m-am intors sambata dupa amiaza, am tras cu ochiul la cursul de reflexoterapie, am citit, am scris, m-am gandit, m-am binedispus cu un concert marcian petrescu & trenul de noapte si-am plecat vesela spre casa.

duminica m-am dus cu alta carte, cu alte ganduri; am vazut ceva spectacol de improvizatie, am depanat altfel de amintiri din copilarie cu robert si-am stat cu ochii-n stele cu stefania pan’ la miezul noptii. si-am vazut si ‘amintiri din copilarie’.

programul de la roaba de cultura il gasiti pe facebook undeva la o marti-miercuri, parc-asa am retinut de la managerul trebusoarei asteia. daca sunteti cuminti, daca am si are si el timp, poate-l conving sa-mi zica mai multe despre ce si cum e treaba cu roaba de cultura, bine? 🙂

 

 

 

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a comment