RSS Feed

da, miscarea face bine!

Posted on

din pacate, mi-am amintit tarziu. desi am facut ceva ani de sport (juma’ de badminton, aproape patru de tenis si cam toti atatia de handbal; si vreo 3 ani m-am jucat de-a arbitrul de handbal🙂 ), in ultima perioada am lasat miscarea pentru iesit la terase, tigari si gatit.😀

un beculet mi s-a aprins cand am fost, acum vreo luna, la cea mai mare ora de sport. am pedalat intens vreo doua ore, cand soarele ardea crunt, am aruncat ocheade la zumba si la ceva miscari latino si m-am bucurat de cel mai linistit somn dupa mult timp. atunci mi-a venit ideea ca renuntatul la fumat si inceperea unui program mai organizat de miscare n-ar fi chiar o treaba rea.

duminica trecuta am inceput sa alerg. cand era efortul mai intens, mi-a cazut o casca din ureche si mi-am auzit respiratia; va spun, mi s-a facut groaza. respiram ca un magar care a carat in spate o tona, vreo suta de kilometri. am hotarat atunci sa renunt la tigari (1 pachet de marlboro rosu daily nu era de ici, de colo) si sa ma apuc de sport.

de atunci alerg si fac abdomene in fiecare seara, mi-am facut abonament la sala pentru indoor walking si zumba, iar sambata am descoperit yoga si planuiesc sa ma tin.🙂 stiu ca suna ca-n reclamele alea cu emilia popescu, da’ dupa o saptamana chiar ma simt mult mai bine, dorm ca un prunc, iar starea de spirit s-a imbunatit considerabil; iar tigarile le-am inlocuit cu morcovi si chupa chups.😀

da’ altceva vroiam sa va spun: weekend-ul 28-29 iulie va fi din nou un weekend plin de activitati sportive, marca miscareafacebine, treaba organizata cu succes de dolce sport: family olympics te asteapta impreuna cu familia sau prietenii la miscare si multa distractie; si premii daca esti printre cei mai competitivi! :D poti alege intre stafeta in saci, stafeta cu balaone, badminton, fotbal, minigolf, baschet, tir cu arcul sau vezi tu ce-ti mai atrage atentia din lista de activitati. daca te-ai hotarat, pune mana de te inscrie repede aici si pregateste-te de competitie!🙂

poate ar fi bine sa stii ca acesta campanie sustine si o cauza umanitara: 18.000 de elevi din mediul rural au nevoie de un ghiozdan. poate vi se pare un nimic, dar pe mine m-a emotionat initiativa; inainte de a intra la liceu m-am indragostit de un ghiozdan dintr-o vitrina, m-am smiorcait mult sa-l primesc, l-am folosit intens 8 ani de zile si inca nu m-am despartit de el. si nici nu planuiesc sa-o fac curand, ma cunoaste mult prea bine.🙂

chiar si blogal initiative va indeamna sa duceti vorba mai departe🙂

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

One response »

  1. Pingback: Castigatori MISCAREA FACE BINE Bucuresti + Alba!

Leave a Reply

