RSS Feed

anul in care m-am nascut si muzica de atunci

de cand ma stiu mi-a placut muzica; nu sa cant, dar cine ma cunoaste, stie asta deja. 🙂 nu ies din casa fara telefon incarcat, casti si cel putin 200 de melodii in playlist. daca sunt acasa si e televizorul deschis (nu pe antena 3), cu siguranta e pe vh1. acestea fiind spuse, ce idee mi-a venit acum vreo doua luni: sa fac un top al meu, un top cu melodii aparute in 89, odata cu mine. am facut un mic research si le-am pus cap la cap. ce-a iesit? a iesit asa:

5. Kaoma – Lambada – pentru ca am invatat sa dansez pe ea

4. Chris Rea – The Road to Hell – pentru ca asa îi 🙂

3. Phil Collins – Another Day in Paradise – pentru ca intotdeauna mi-a placut mai mult decat Elton John

2. Madonna – Like a Prayer – o melodie pe care, in cazul in care m-as imbata suficient cat sa ajung la o seara de karaoke, as canta-o prima

1. The Cure – Lullaby – una din melodiile preferate, cu un videoclip cauzator de fobii (in cazul meu, arahnofobie)

si ca sa nu se termine postarea brusc, s-o transformam in leapsa: Printesa UrbanaOana Kovacs, Andreea Mihalcea si Stefania Catiu, cand v-ati nascut voi ce canta la radio? 🙂

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

7 responses »

  1. smooth criminal tot din 89 e. cum de l-ai lasat pe dinafara?
    :))

    Reply
  2. Pingback: anul in care m-am nascut si muzica de atunci « don't bring around a cloud

  3. Pingback: Topul muzical al saptamanii in care m-am nascut « Andreea Mihalcea

  4. Pingback: Muzica de atunci

  5. Pingback: Muzica din ’87 | Oana Kovacs

  6. Pingback: Muzica din ’87 | Oana Kovacs

Leave a comment