RSS Feed

bring it on, 2012!

nu stiu daca 2012 va fi un an mai bun sau mai rau decat 2011; nu stiu daca va fi mai agitat sau mai linistit, mai interesant sau mai plictisitor, mai nustiucum sau mai putin nustiucum. stiu doar ca va fi mai lung. cu o zi. si-o sa profit de ziua asta in plus; nu stiu cum, dar ma gandesc si va spun.

 

inca nu mi-am aranjat agenda pe 2012, deci nu stiu ce-o sa fac cu exactitate. dar stiu sigur cateva lucruri pe care n-o sa le fac in 2012:

 

 

– nu voi renunta la blog si la pozele cu mancare (deloc, deloc!)

– nu voi renunta la fumat (dar am inceput sa le raresc cu marlboro rosu; sper!)

– nu ma voi apuca de baut vinuri dulci sau sprit (nici in 2012, nici in alta viata)

– nu voi renunta sa visez la toate lucrurile frumoase care ar trebui sa mi se intample (pe langa cele care mi se intampla)

– nu voi ajunge la machu picchu (futu-i!)

– nu voi inlocui ciocolata cu fructe sau mai stiu eu ce alte mizerii

– nu voi mai vota la onesti

– nu voi renunta la blackberry

– nu voi uita sa-mi sun prietenii de ziua lor (si nici n-o sa-i sun cu o zi inainte, anca)🙂

– nu va trece saptamana fara sa vad minim trei filme bune si luna fara sa citesc minim trei carti (tot bune)

– nu voi rata noaptea devoratorilor de publicitate, concertul celor de la red hot chili peppers si festivalul dakino

– nu voi inceta sa-mi rod unghiile (sorry, mom!)

– n-o sa ma tund periuta (uite, mami, ma revansez pentru treaba cu unghiile)

– n-o sa ma marit

– n-o sa inceapa sa-mi placa carnea de curcan

– n-o sa cumpar esenta de vanilie (pentru ca mi-am facut singura!)

– n-o sa mai am asa multe retineri in a spune ce ma deranjeaza (si fara menajamente!)

– n-o sa uit semnificatia zilei de 1 august

– n-o sa renunt la pierre cardinu’ barbatesc

– n-o sa mai fiu prietena cu toata lumea (ma costa timp si am de citit atatea carti)

– n-o sa mai merg la atatea meciuri de handbal (am zis!)

– n-o sa-mi calc camasile (decat foarte, foarte rar)

– n-o sa mananc sushi de la mama lui si nici pasteis de la mama lor

– n-o sa renunt la apa termala (decat daca o interzic astia)

– n-o sa renunt la adunatul pliculetelor de zahar sau la placerea rasfoirii albumelor foto

– n-o sa renunt la stilul rautacios de a vorbi despre lucruri sau oameni care nu-mi plac

… si ma mai gandesc.

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

2 responses »

  1. ok …inceput promitator…ai zis ca iti suni prietenii la timp de ziua lor:)) (e ok …ai reusit sa o faci si in 2011…multumita facebookului …dar asta e mai putin important) asa …si mi-a mai placut tare faza cu tunsul.Bine ca apuc sa te mai vad cu plete ,u de alta dar am si uitat cum arati mai domnisoara:D in rest pt toate iti zic …thumbs up :*

    Reply
  2. Pingback: Ţigara, revelionul, dorinţa şi peştera « Mă las de fumat!

Leave a Reply

