RSS Feed

birou de blogger

o campanii pi gustul meu di moldoveanca. di ci?

pen’ ca macar 8 ore pe zi, 5 zile pe saptamana le petrec la birou. pen’ ca nu pot munci de-acasa nici in ruptu’ capului, fie lenea cat o fi ea de mare. pen’ ca pur si simplu, orice-ai munci, n-o poti face din pat; adica poti, da’ sa nu te-astepti la admiratie sau mai stiu eu ce.

la mine-i in felul urmator: biroul tre’ sa fie ca si bucataria – mare, sa pot eu sa-mi insir in ordine dezordinea.

nu v-as fi vorbit poate despre asta daca prietenii de la blogal initiative n-ar fi intrebat cum arata biroul de blogger. n-au intrebat de capul lor, au fost si ei intrebati de cei de la office.mobexpert.ro.

am rasfoit cu patos pozele de pe pagina de facebook si de pe site-ul lor si-am gasit si-un birou care mi-a placut. si-o sa va spun si de ce.🙂

in primul rand, e mare. nu stiu daca v-am mai spus, da’ eu am un pitic pe creier (bine, am o gasca intreaga, da’ acum vorbim de unul singur): nu scriu nimic pe blog pan’ ce nu scriu pe hartie. pen’ ca asa am crescut, facand referate & co scrise de mana. si, doamne, cat de mult imi place mirosul de pasta de pix pe hartie!.. astfel, la sfarsitul zilei, ma trezesc inconjurata de hartii, hartiute, caiete aruncate in toate partile, agende de nu mai stiu care si pentru ce is si tot asa. si apoi vin telefonul, cabluri de toate felurile, casti, cani, pahare, crantanele (da, rontai mult la birou), o carte, doua, ochelari de soare, ochelari de calculator, post-it-uri, clame, clamite… deja ma doare capu’.

al doilea motiv pentru care mi-a placut biroul din poza e pentru ca pot sta la el desculta (da, alt pitic din gasca) si cu picioarele in orice pozitie fara sa ma vada nimeni.🙂

biroul vostru de blogger cum arata? da’ pe-al chinezului l-ati vazut?🙂

 

 

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

4 responses »

  1. “Doamne” se scrie cu “D”, chiar si atunci cand ie numele lui Dumnezeu in desert…

    Reply

Leave a Reply

