RSS Feed

a inceput o noua saptamana!

si-a inceput bine. doar ca pe mine m-a gasit lamentandu-ma de dureri ai unor muschi pe care nu stiam ca-i am.😀 nu ma plang, departe de mine gandul; da’ m-am ambitionat teribil dupa triathlonul de la mamaia si mi-am propus ca anul viitor sa va fac si mai mandri de mine. am mai coborat putin de pe norisorul pe care am urcat dupa ce-am dus cursa la final si mi-am dat seama ca sunt foarte suparata pe mine, ca am luat intreaga isprava ca pe o gluma si totul putea sa iasa nasol pentru mine si pentru genunchiul ala de nu ma mai asculta de ceva vreme.

am invatat ca sa alergi pe banda cu 2 saptamani inainte nu-i nici o combinatie, diferenta intre ea si alergatul pe astfalt fiind extrem de mare (sau asa a simtit-o genunchiul de care va tot spuneam). incepand de astazi, parcul circului va fi noul loc de antrenament, ma pregatesc de urmatoarea cursa; da, ati avut dreptate, toata chestia asta cu alergatul m-a prins intr-un fel in care nu credeam ca e posibil, in conditiile in care eu am facut vreo 8 anisori de sport si stiam cum merg treburile cu urale, felicitari & co.

ce vreau sa va spun de fapt: m-am inscris la cursa roz impotriva cancerului la san (bucuresti, 29 septembrie) si m-am gandit sa va spun si voua s-o faceti. e greu de explicat in cuvinte toate emotiile care te lovesc, tre’ sa fii acolo si-o sa te convingi, cum am facut-o eu. ‘fa echipa cu prietenii sau cu familia si alergati impotriva cancerului la san! 17 taxe de participare ne permit sa oferim o proteza mamara unei femei, sprijinind-o in mod concret in incercarea prin care trece.’ va puteti inscrie aici.


in alta ordine de idei, vineri ne vedem la webstock (da?). se cauta chief twitter officer si chief facebook officer, puteti aplica aici.

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a Reply

