RSS Feed

cateodata mi-e rusine

… dar se intampla destul de rar.

vorbeam recent cu o buna prietena despre tipuri de oameni si-am tras si niste concluzii (in ceea ce ma priveste):

– nu suport oamenii prosti! ba, da’ deloc. si cum ni se intampla tuturor, vrem nu vrem, aveam de-a face cu ei. cu multi: colegi de scoala/facultate/munca, colaboratori, vecini, bugetari, vanzatori la non-stop-ul din colt, portari. oricat de mult mi-as dori sa-mi vad viata fara ei, nu pot.

– nu suport oamenii prefacuti. daca ma gandesc bine, mi-e sila de ei mai rau ca de prosti. n-am sa inteleg cat oi trai de ce nu-s in stare unii sa spuna lucrurilor pe nume; bine, nici ca mine (care mi-am rupt din dinctionar pagina la care se gasea definitia cuvantului ‘diplomatie’), da’ nici ca aia de care vorbesc (‘ – n-o suport pe proasta aia. – pai bine, atunci de ce nu-i spui? – pai, s-ar putea sa am nevoie de ajutorul ei pentru o chestie..). mars, ma!

– nu suport oamenii bagaciosi. daca vroiam sa-ti spun ceva, o faceam. daca ma intrebi ceva de doua ori si refuz sa-ti raspund, e clar ca nu-i treaba ta.

– nu suport oamenii care nu-s in stare sa asculte si alte pareri, pe modelul ‘cine nu-i cu mine e impotriva mea!’. pai bai, boule, daca tot m-ai intrebat, lasa-ma-n pastele ma’tii sa si vorbesc. ti-am ascultat parerea si nu-s de acord cu ea. n-o fi a mea mai buna, da’ lasa-ma sa-ti spun cum vad eu lucrurile.

– nu suport oamenii care cred ca ma cunosc, desi m-au vazut de doua ori in viata si-am vorbit 5 minute pe facebook: ‘las’ ca stiu eu cum esti tu, am vazut pe facebook, am citit pe blog..’. esti un bou!

– nu suport oamenii fara pasiuni, fara idei. mi-e sila de ei ca de aia prosti sau aia prefacuti. ‘ – si, ce-ai mai citit? – pai, nu prea am timp sa citesc… – vreun film ai mai vazut? – nu prea am avut chef.. – pe unde ai mai iesit, ce-ai mai facut in weekend? – mmm, am stat, n-am avut chef.. – pai asta ai facut si saptamana trecuta si acum doua saptamani!.. – da, stiu.. n-am chef..’; du-te, ba!..

– nu suport oamenii care ‘se pricep la toate’. daca-i despre fotbal stie, daca-i politica, la fel; stie despre sport, economie, justitie, moda, cancanuri, bucatarie, it… lasa-ma, frate, sa par si eu desteapta.. macar in grupul meu de prieteni.

or mai fi, da’ nu-mi vine acum. ideea-i ca mi-e urat de foarte multi oameni si-mi vine des sa ma iau cu mainile de cap ca tre’ sa depind de multe ori de ei. aaaa, sa nu uit, nu sport oamenii care-mi amintesc ca ‘doua pahare de vin ii cam mult..’. da’ de ce i-o durea pe ei capul?!..

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

2 responses »

  1. Nici nu ştiu care categorie-i mai rea. Eu nu-i suport pe cei narrow-minded, care nu acceptă alte păreri şi pe cei care nu fac nimic niciodată. Bineînţeles, mai sunt şi alţii, dar cele 2 categorii sunt în top.

    Reply

Leave a Reply

