RSS Feed

‘auzi, tu de ce scrii?’

… asta ma intreba cineva recent pe facebook.

si pentru ca nu puteam sa-i raspund decat in scris (lucru care-mi place peste masura), am inceput sa-i insir urmatoarele:

– in primul rand, scriu pentru ca stiu. si ma refer la faptul ca stiu sa scriu din punct de vedere gramatical. (mi-e rusine ca) fac parte din generatatia asta care nu-i in stare sa ia o nota de trecere la romana, generatie care crede ca ‘iona’ e o gresala de scris sau ca ‘farfuridi’ si ‘branzovenescu’ sunt unul si acelasi personaj; pe modelul ‘nu suntem toti la fel’, incerc sa demonstrez ca lectii de gramatica se predau si s-au predat bine in romania, tine doar de unii si de altii sa se lipeasca de ele.

scriu pentru ca pot. stiu, asta nu ma face un geniu; nici macar speciala. dar sunt oameni care pur si simplu nu pot. am prieteni care au o parere foarte buna despre treaba asta cu blogging-ul si care-mi spun, cu parere de rau, ca eu sunt o norocoasa pentru ca pot asterne cateva randuri zilnic intr-un document. asa-i!

scriu pentru ca ma face sa ma simt bine. si pentru ca pot sa am o scuza pentru multe pahare de merlot baute.🙂

scriu pentru ca asa vreau eu, nu altii. si asta cand vreau eu.

scriu pentru ca eu aleg despre ce scriu. si asta face totul atat de usor..

scriu pentru ca mi se intampla, de multe ori, sa nu reusesc sa vorbesc cu nimeni despre lucruri care ar trebui discutate. si atunci le-nsir aici.

scriu pentru ca mi s-a intamplat de cateva ori sa primesc telefoane de la persoane de la care nu m-as fi asteptat vreodata; mi-au spus ca ‘e foarte tare ce-ai scris tu acolo, sa mai scrii!’. ei, si-atunci, cum sa nu ma bucur?

scriu pentru ca mi-e mai usor sa comunic ceva in scris. si-mi si iese mai bine decat daca as spune-o offline.🙂

 

tu de ce scrii?

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

2 responses »

  1. Eu scriu pentru că-mi place, pentru că vreau, pentru că mă eliberez, pentru că rezonez cu ceea ce mă înconjoară🙂

    Reply

Leave a Reply

