RSS Feed

am mai bifat niste chestii de pe ‘to do’ list

prima ar fi sa vad si eu cum se filmeaza un videoclip. sambata am stat la filmarile unui videoclip tribut pentru cei de la red hot chili peppers. vreo 14 ore de alergare, glume si voie buna, duble peste duble, mici incidente (ca de, asa se-ntampla). mai multe nu va spun, va arat cand voi avea ce.🙂 multumirile merg la ursus si la mariciu, care ne-a chemat. si care nu mananca numai #jnitzele. :))

sambata seara am ajuns acasa hotarata sa vad 2-3 episoade din ‘mad men’, da’ totul s-a terminat cand am simtit miros de pat. as vrea sa pot spune ca am dormit pana a doua zi la pranz, da’ nu s-a intamplat. duminica la 8 45 eram la aviatorilor, echipata de alergat. pentru ca duminica, 26 august, particip la triathlon challenge, cu bloggeri. echipa blog de bere va fi echipa formata din loredana (inot), sorin (bicicleta) si subsemnata (alergare). da’ despre asta mai vorbim maine, ca vreau sa va si rog ceva.🙂

cum spuneam, ieri am fost cu bloggerii in cantonament. in speranta ca poate s-o lua, baietii de la smart atletic ne-au dus la centrul de la izvorani, acolo unde s-au pregatit si olimpicii nostri. ne-au alergat, ne-au plimbat pe biciclete si ne-au aruncat in bazinul de inot. mai mult, ne-au invatat cum sa ne legam sireturile pentru alergare, cum sa ne imbracam, cum sa respiram si ne-au corectat pozitia in timpul alergarii. si eu chiar credeam ca e usor sa alergi…

ne-am obosit apoi pe bicicletele aduse de aventuria; pedalatul asta in viteza (pentru mine) a fost al doilea lucru bifat pe ‘to do’ list-ul meu (mentionez ca toata lumea a purtat casti de protectie, lucru pe care vi-l sugerez si voua).

toti cei de mai sus, impreuna cu clinica anima mi-au demonstrat ca nu-i chiar asa usor sa faci sport; vorba lui vlad, sportul e pentru toata lumea, da’ nu-i pentru oricine. iar cei de la anima m-au pus serios pe ganduri cand au povestit despre analizele amanuntite pe care ar trebui sa le fac atunci cand ma hotarasc ca vreau sa ma apuc de miscare; dupa ce le fac, va povestesc mai multe.

stati aproape, va povestesc curand mai multe despre triathlonul la care ne-am inscris!🙂

 

 

 

 

 

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

4 responses »

  1. Asta cu #jnitzelele a fost delicioasă! :))

    Reply
  2. Pingback: O tuta copil! | NAIV BEAUTY

  3. Pingback: m-am indragostit! « eucandvreausascriuscriu

Leave a Reply

