RSS Feed

can you spell ‘good food’? :)

cei care ma cunosc stiu ca o pasiune a mea mai mare decat gatitul este… mancatul. astfel, inchipuiti-va ce bucurie pe capul meu si forfota in stomac la auzul vestii ca cei de la good food ne invita la good food bbq.😀

recunosc ca am strambat usor din nas la micii, carnatii si burgerii de curcan (o fi fost porcul bolnav), da’ carnaraia de la penes curcanul chiar a fost buna. bine, probabil nu mi-ar fi placut la fel de mult fara sosurile miraculoase de la heinz.😀 si, sa nu uitam de gradina cu nuc in mijloc, la seratta, unde-i numa’ bine sa te duci in mijlocul saptamanii si sa mai prinzi niste energie pana’n weekend.

de mancare ce sa va spun, in afara de faptul ca a fost exact asa cum ii sta bine: aratoasa si foarte gustoasa. de la burgeri, mici, carnati, salate, sosuri, fantasticul cuscus cu de toate, pasta de masline si humus, bruschetele si grisinele rustice, porumbul copt cu unt aromat, la crumble-ul cu prune (pe care l-am ratat, da’-l fac in weekend c-am pus mana pe reteta), tarta cu lamaie si lime, tarta cu vanilie si fructe de padure, tortul de ciocolata si sosul caramel si banana bread.

toate bune si bune toate; si stropite cu multe pahare de rose.

daca nu ma credeti, aruncati un ochi pe restul pozelor.

 

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

One response »

  1. Pingback: Good Food BBQ Party | Mosneagu'

Leave a Reply

