RSS Feed

o sala plina de muieri…

vineri seara, 22:15, movieplex.

a venit mama la bucuresti si daca tot am fost numa’ noi, fetele, ne-am dus la filme pentru … fete. ladies and gents, magic mike!🙂

 

nu prea stiu ce-as putea sa spun despre film. nu-i o capodopera, da’ la asta nu cred ca se astepta nimeni. as putea totusi sa va spun ca bunaciunea aia de actor ce sta numa’-n costum in white collar e buuuun, ma. altfel, nu-mi amintesc… de fapt, nu cred ca am vazut vreodata atatea buci si coapse epilate de barbati.

sala a fost ocupata, in proportie de 90% numa’ de femei ce-au fluierat mai tot filmul, iar niste dudui din spatele nostru si-i alesesera si-i impartisera deja intre ele.

in orice caz, in sala a fost mult mai multa galagie decat a fost pe stadion la dinamo – barcelona (da, am ajuns si acolo pana la urma).

daca va plictisiti intr-o seara, duceti-va sa-l vedeti. altfel, nu-i musai.

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

4 responses »

  1. Daca e o sala plina cu muieri,nu ma duc:))

    Reply
  2. Cred că trebuie să am ceva la bord ca să mă duc :)) Am traume de la sala plină de femei de la seria Twilight, nu cred c-aş rezista. O să mă uit în intimitatea casei când o să simt nevoia :))

    Reply

Leave a Reply

