RSS Feed

eu ma pregatesc de concediu. voi?

Posted on

de cativa ani ma zbat sa ajung la roma, de fiecare data am lasat-o balta ba pentru londra, ba pentru amsterdam, sankt petersburg sau lisabona. poate-mi iese de data asta, habar n-am; da’ stiti cum se spune: cand nimic nu-i sigur, totu-i posibil. asadar, mai incerc o data anul asta.

sistah mi-a dat nenumarate ponturi legate de unde, ce si cum mananc si beau, pe unde ma plimb sau pe unde-mi clatesc ochii. dar cel mai important sfat, ala pe care-l repet des in gand, a fost: ‘fara balast la roma‘! apoi, daca sistah zice, o sti ea de ce. si pentru ca sistah e mai mare, facem intocmai.

no, bun. cum plec la roma fara balast si totusi insotita? simplu. iau cu mine acea persoana care ma iubeste neconditionat si pe care o iubesc mult, si-o si supar de multe ori in aceeasi masura. ea e mama si-o sa plecam la roma ‘ca fetili’, o sa ne plimbam muuuult, o sa mancam de toate, o sa sorbim dintr-un cappuccino uitandu-ne dupa italienii frumos imbracati, o sa facem poze, o sa vizitam locuri. o sa fie foarte frumos, iar o sa scriu cel mai frumos jurnal de calatorie pe care-l veti citi vreodata.🙂 imi pare ca suna tare bine..

ei.. si uite-asa, am ajuns la birou si m-am pus pe cautat bilete, asa, orientativ. si a naibii sa fiu daca n-am aflat de treaba asta cu big flex de la vola.ro exact cand obosisem sa tot schimb datele zborului in ideea de a gasi niste preturi mai bune. ‘ma’sa!’, imi zic, si ma pun pe treaba. plecare din, sosire in, data plecare, data retur, sezi bland cateva secunde si-apoi n-ai decat sa alegi.

nu-ti convine pretul? dai un click pe tabul cu date flexibile, vezi ce se iveste si cati bani economisesti daca jonglezi cu +/- 3 zile.

vrei sa vezi diferentele de pret pentru niste date mai tarzii? fugi pe calendarul de tarife si n-ai decat sa-ti potrivesti datele zborului cum ti-e tie mai bine (poti sa vezi tarifele zborului pe 5 luni avans, sa nu spui ca n-ai stiut)🙂

eu zic ca serviciul functioneaza brici, timpul de cautare este mai mult decat decent, iar faptul ca nu tre’ sa schimb ‘jde date de zbor ca sa aflu alte preturi este heavenly. noroc cu oamenii astia de la blogal initiative, asa mai aflu si eu una-alta.

p.s.: ceva tipsuri pentru roma mai aveti? :)))

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a Reply

