RSS Feed

n-aveti suflet sa nu fiti parte din treaba asta..

Posted on

intotdeauna mi-au placut copiii si m-au impresionat povestile celor mai putin norocosi. din clasele primare obisnuiam sa mergem la centrul de copii din onesti si de la o varsta frageda am inteles si-am vazut cum arata bucuria in forma ei cea mai pura. acum o am pe sora’mea si vad acelasi lucru la ea. si mi-ar placea sa vad in ochii tuturor copiilor fericirea pe care o vad in ochii sora’mii.

n-am ezitat niciodata sa ajut, prin orice mijloc de care dispuneam la momentul respectiv si nu vreau sa dau inapoi nici acum. mai ales ca trebusoara asta e foarte, foarte simpla.

da’ ce tot zic eu aici, poate va-ntrebati? uite, am citit la papen despre o fundatie care-i ajuta pe cei mici. si-i ajuta pe bune. nu-i nevoie sa ma credeti pe cuvant, cititi singuri si-o sa va convingeti.

astfel, nu-i prima data cand fac asta, ati vazut ce treaba buna am facut inainte de craciun. va astept, ca si atunci, sa nu va faceti ca nu vedeti postarea si sa sariti repejor cu ce-aveti p-acasa.

si atentie mare, ca va stiu prea bine pe aia cu frati mai mici, nu ma faceti sa va caut p-acasa! 

aveti numarul meu de telefon, adresa de mail, ma gasiti pe facebook, imi lasati comentarii, sa n-aud ca n-ati dat de mine sa ne vedem.🙂

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a Reply

