RSS Feed

asa, de consolare

Posted on

saptamana trecuta a fost groaznica. groaznica. luni m-au alergat vreo 8 caini si 2 m-au si muscat. marti am asteptat vreo 3 ore la un centru antirabic sa ma bage si pe mine cineva in seama, iar ploaia mi-a stricat majoritatea planurilor. miercuri am castigat un abonament la tuborg green fest, da’ n-am apucat sa ma bucur de el. joi am fost tinuta numa’-n glume proaste, mistouri si rautati din partea unor oameni care chiar n-aveau motiv s-o faca. vineri n-am putut sa ma urc in autocarul de onesti pentru ca era plin ochi. sambata s-au intamplat niste lucruri pe care n-o sa le insir aici, dar din care oricum nu iese nimic bun. duminica mi-au furat portofelul si-am ramas fara acte, carduri, bani si abonamentul la green fest.

aseara m-am tot gandit la ce-ar putea sa mi se intample daca ies din casa.. am ajuns la concluzia ca se poate si mai rau🙂 da’ eu zic ca o saptamana cum a fost cea trecuta e mai mult decat suficient.

dimineata am ajuns la birou si-am citit vreo ora pareri si impresii despre ultima seara de la green fest, seara pe care sunt destul de suparata ca am ratat-o. drept consolare, am inceput sa rasfoiesc albumul foto cu pozele de la coke fest, din 2007. aseara mi-as fi dorit foarte mult sa-i revad pe cei de la the cult si sunt tare curioasa daca nici aseara n-au cantat painted on my heart; am suferit vreo doua zile acum 5 ani pentru ca la coke n-au cantat-o. astept sa-mi spuneti voi, astia care ati fost ieri la romexpo.

acu’, nu stiu ce-ati facut voi la green fest, da’ eu, acum 5 ani la coke m-am indragostit de the prodigy, am cantat si-am suspinat la fiecare melodie a celor de la incubus, am sunat-o pe mama la in the shadows a celor de la the rasmus, am plans cand cei de la the cult n-au cantat painted on my heart, am baut foarte multa bere cat a cantat vanilla ice, i-am injurat pe unii cand i-au scos de pe scena pe cei de la luna amara, mi-am pus cercel in limba, am facut foooooarte multa plaja si-am stat in telefon cu un prieten pe toata durata cantarii celor de la vama. in ambele zile am plecat desculta spre casa, fredonand drive.

nu reusesc sa-mi dau seama care-i rostul postarii.. cred ca-s doar suparata ca n-am ajuns la green fest.

 

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a Reply

