RSS Feed

despre sport, din weekend :D

Posted on

sambata, in parcul lumea copiilor din bucuresti, s-a intamplat cea mai mare ora de sport. evenimentul a fost parte a programului miscarea face bine si a fost organizat de dolce sport, smart atletic si getfit.

m-am bagat la doua reprize de spinning, ambele la fel de solicitante. unde mai pui ca atat la ora 10:00, cat si la 12:00 am pedalat in soare si m-am bronzat cu niste frumoase urme de ochelari.🙂 apoi am tras cu ochiul la zumba, la kangoo jumps, la ceva latino moves si ma gandesc sa m-apuc mai serios si mai organizat de ceva miscare.

sambata si duminica seara am vazut ultimele doua sferturi de finala de la euro 2012 cu baietii.😀 #zidemeci a fost si sambata si duminica, la open pub (mai aproape de casa nu cred ca se putea); de buna dispozitie se ingrijesc corespunzator sponsorii dolce sport, staropramen, coca cola, phd, adidas si open pub.

daca baietii lor s-au intrecut in ratari sau goluri, ai nostri s-au intrecut in tweet-uri si pronosticuri.🙂 la ambele meciuri au castigat echipele cu care am tinut, da’ scorul nu l-am nimerit niciodata.🙂 eu tip in continuare ca spania va lua campionatul, asta dupa ce-o bate pe germania in finala.😀

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

3 responses »

  1. Ne vedem la semifinale!

    Reply
  2. Pingback: da, miscarea face bine! « eucandvreausascriuscriu

Leave a Reply

