RSS Feed

de ziua ta, roxanelu’

Posted on

pentru ca-i firesc, sa incepem cu celebrul ‘draga pisi’,

sa-ti spun eu cat imi esti de draga, cat de mult te iubesc, ce dor imi e de tine si cat de mult ma bucur ca ai inceput sa bei bere ca oamenii mari.🙂

voi astia care nu stiti despre ce vorbesc, tin sa va anunt ca astazi roxanelu’ implineste 23 de anisori (desi pare cam de 25-26 :)). roxanelu’ a devenit cea mai buna prietena a mea dupa ce, prin clasa a 8 – a cand am cunoscut-o n-o suportam neam, iar prin clasa a 10 – a ne-am certat, s-o citez pe mama si pe maica’sa, ca la usa cortului; sau chiar mai rau. imi amintesc si cum am inceput sa ne reimprietenim, de la 0 si ma bucur tare ca ne-a iesit.

n-as vrea sa fac calculele in ani, nu-mi dau seama daca-s multi sau putini, da’ stiu ca au fost tare frumosi. ne-am maturizat impreuna de-a lungul timpului (e, acum, nu va ganditi la cine stie ce.. :)), am fost una langa cealalta cand a fost nevoie, am vorbit mii de minute la telefon si-am fost mereu rautacioase cu cei care nu ne erau pe plac.

am plans pe malu’ garlei cand n-a putut sa se urce in avion si-am aranjat ad-hoc una dintre celebrele petreceri de la targ; ne-am pierdut telefoanele in acelasi timp pe malul aceleiasi ape si nu-i uit nici astazi reactia vazand tiganii fugind spre padure cu geanta noastra (suni tu la politie, da? :)); ne-am incurajat reciproc si ne-am dat palme de imbarbatare cand nu mergea cate ceva cu cate-un el; mi-a facut curat in bucatarie si eu i-am spalat cada😀; am mancat castroane intregi de seminte si-am baut zeci de litri de redd’s uitandu-ne la grey’s; am dormit de multe ori impreuna si de cele mai multe ori cu geamurile deschise sa nu ne sufocam… de cald; suntem renumite pentru mesele cu cartofi taranesti si carnaciori de bere pe care de devoram pe timp de vara (cand se poate);

face cea mai buna cafea la filtru, da’ n-a invatat nici pana astazi sa faca o cafea la ibric; a reusit performanta sa faca cele mai rele paste care s-au facut vreodata, da’ tot s-a gasit cineva sa se bucure de ele; am avut incredere s-o las sa ma vopseasca si mi-a cam parut rau… de doua ori😀; este persoana care mananca cel mai des la mc si nu se ingrasa deloc; am fost impreuna la un super festival de muzica, hotarare luata brusc la o cola (prin 2007) si m-a tinut de mana prima oara cand mi-am pus cercel in limba si multe altele pe care nu le mai scriu ca-mi vine sa plang.

pisi, sa fii sanatoasa, sa te stabilesti naibii undeva sa stim o treaba; sa te bucuri de viata cum ai facut si pana acum si chiar mai mult. sa-ti fie dor de mine asa cum imi e mie de tine si sa ne bem cafeaua cat mai des sambata pe skype.

la multi ani, pisi!

p.s.: ai puteai sa te mai tunzi.. :))

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

7 responses »

  1. multumesc.

    Reply
  2. Deci BIG LIKE pt articol, shi da se sa mai tunda :)))

    Reply
  3. eu sustin in continuare ca pastele alea au fost bune. foarte bune.

    Reply

Leave a Reply

