RSS Feed

pe voi va fac parintii de ras?

Posted on

si sa nu raspundeti afirmativ pentru orice nimic; nu vorbim de aratat pozele alea de la un an, in fundul gol, pe burta. (chiar, de ce toti avem poze d’alea?) eu vorbesc de lucruri serioase, care dauneaza grav self-esteem-ului si te fac sa incepi serios sa te intrebi diverse.

dupa modelul discutiei dintre doi tatici de fete dintr-un film recent, citez: abia astept ca fiica mea sa devina problema altui barbat, am incheiat citatul, relatez cu ceva rusine:

aseara, pe la un 22:00 – 22 si-un pic, ma suna mama, de la terasa; in conditiile in care eu eram pe langa pat.. ‘ce faci, mami? ce-ai mai facut? uite de ce te-am sunat..‘. ei, aici a inceput sa mi se faca frica. ‘uite, stateam de vorba si edi intreba daca nu ti-ai gasit si tu un baiat..‘. frate, e groasa! daca la ora asta, discutia lor ajunsese aici, undeva e o problema. :)) si-ncepem:

eu: ‘mai mami, n-am eu timp sa caut..

ea: ‘aha… da’ era baiatul ala care te tot suna!’

eu: ‘nu-mi place si nu-i raspund la telefoane!’

ea: ‘eeeii, tu faci si mofturi..’

eu: ‘asa, si? ma grabesc undeva?

ea: ‘mami, fii atenta. avem o prietena care are o prietena care are un baiat care sta la bucuresti.’

intre timp era sunata acea prietena..

eu: ‘asa, si?

ea: ‘stai ca o sunam acum sa cerem numarul de telefon al baiatului. noi i-am dat numarul tau acum cateva saptamani’

eu: ‘frate, serios?

ea: ‘stai asa, ca am luat numarul lui. il sunam acum!

eu: ‘ce? maaa! staaati asa!’

ea: ‘stai ca nu raspunde… a raspuns!! stai asa.

eu: ‘oh, boy..’

si-au vorbit…

ea: gata! i-am dat adresa ta de mail, de facebook, blogul. te pupam, pa!😀

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

8 responses »

  1. :)) :)):)) :)) :)) Fenomenal :)))))))) Poate iese totusi ceva…daca nu … oricum o sa iti caute un prieten pana te hotarasti tu sa o faci.Lor le e frica ori ca esti gay =)) ori ca ramai fata batrana :))))

    Reply
  2. =))))))))))))))) that’s good parenting =)))))))))))

    Reply
  3. Ce te-ai scos!🙂 La fel de bine băiatul poate ieşi cu ea la cafea, ca să îi mai povestească de tine şi eventual voi doi să vă cunoaşteţi în ziua nunţii. Cum ar fi? :)))

    Reply

Leave a Reply

