RSS Feed

prima oara, la rugby

Posted on

sau cum am mai bifat un punct de pe my ‘to do’ list.

cu ocazia turneului  irb nations cup organizat la bucuresti, am reusit sa vad stadionul si echipa de rugby, altfel decat in trecere, din 282.🙂

am avut ceva emotii la intrare, s-au uitat cam urat la invitatia cu care am venit in dinti, da’ ne-au lasat intr-un final sa ne indreptam spre tribuna 2.0, acolo unde seful chinez astepta cu nerabdare meciul si berea. pentru ca eram prima oara la un meci de rugby (mentionez ca nici la televizor nu m-am uitat vreodata), greul a cazut pe chinezu, care a fost nevoit sa ma puna la curent cu reguli, puncte si alte alea. n-am intrebat de ce alearga si aia fara minge (🙂 ), iar daca in prima repriza m-am uitat ca vitelul la poarta noua, in partea a doua am urmarit linistita meciul si-am reusit sa si-nteleg ceva din el.

romania – uruguay s-a terminat 29 – 9, astfel ca am plecat multumiti. daca era si berea ceva mai rece si-aveam si-un metru de umbra deasupra capului era perfect. (mofturi, da😀 )

maine ma duc sa vad romania vs argentina jaguars, de la ora 18:00. poate veniti si voi. a fost tare fain, iar daca nu ma credeti, va las cu cateva poze. pentru o imagine mai ampla, gasiti ceva mai multe poze pe pagina de facebook a blog de bere.🙂

 

 

 

 

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a Reply

