RSS Feed

ma intreb…

Posted on

oare chiar sunt singura care n-a fost vreodata la un meci de rugby?!?

se prea poate.. da’ am de gand sa ‘remediez’ situatia. putem noi ca oameni bloggeri sa umplem o tribuna? cu ocazia turneului irb nations cup, care se va desfasura la bucuresti pe 8, 12 si 17 iunie, federatia romana de rugby doreste sa aiba « Tribuna 2.0 » in care sa fie prezenti doar bloggeri si invitatii acestora din social media. cat de tare-i asta?

inteleg ca turneul se desfasoara in romania pentru a 6-a oara consecutiv (nu-i rau), iar romania are trei meciuri: vineri, 08 iunie: romania vs uruguay – 16.00; marti, 12 iunie: romania vs argentina jaguars – 18:00; duminica, 17 iunie: romania vs italia a – 20.00.

chinezu ne ameninta cu steaguri, bannere, fulare, tobe, poze, afise si alte cele si ne anunta (bucuros) ca stejar asigura in fiecare zi cate 200 de beri pentru suporterii din Tribuna 2.0.

vrei si tu in tribuna 2.o? arunca un ochi aici si vezi, pe larg, care-i treaba cu campania BlogalInitiative.ro. hai sa-i sustinem pe baietii astia, ca ne-am lamurit cu fotbalul…🙂

p.s.: toate meciurile din cadrul turneului vor fi transmise de gsp tv. va dau si programul complet, sa nu spuneti ca nu mi-am dat silinta.🙂

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

4 responses »

  1. Eu stau şi mă-ntreb dacă suntem noi singurele care nu au fost până acum la un meci de rugby :)))

    Reply
  2. “putem noi ca oameni bloggeri” are we humans, or are we bloggers :)))

    Reply

Leave a Reply

