RSS Feed

ora exacta se da la beer o’clock

Posted on

ati auzit de ei? cu siguranta ca da. beer o’clock este locul din bucuresti din care se da ora exacta in materie de bere. se lauda (si nu numai) cu peste 165 de feluri de bere, care fac parte din tipuri diferite: lager, pils, bere de manastire, bere neagra, bere bock, bere afumata, bere weisse si altele. puteti sa-i verificati atat pe site, cat si pe pagina de facebook.

le-am studiat atent meniul si ma mandresc cu faptul ca pana acum am acoperit 10 din berile lor: weihenstephaner hefe weissbier, st. bernardus tripel, kasteel triple, chimay triple, chimay rouge, chimay blue, westmalle dubbel, westmalle tripel, achel 8 blond si rochefort trappistes 8; nu-i cine stie ce, da’-i mai bine decat nimic🙂

de ce trebuie sa ajunga bere la mine? simplu: pentru ca cineva trebuie sa le explice fetelor cum sta treaba cu berea. si cine ar putea s-o faca mai bine decat… o fata?! mi-am aruncat ochii pe meniu si mi-a placut ce-am vazut acolo: o clasificare foarte frumoasa a berilor, cu toate detaliile de care ar putea avea nevoie o fata. in plus, beer o’clock dispune de ceva diversitate si stim cat de mult ne place noua asta. fiecare bere este prezentata pe indelete, cu toate aromele ce-i dau gust si savoare.

ce-as gusta eu din meniul lor? delirium nocturnum – de departe, prima optiune. de ce? pentru ca-mi place chihlimbarul si-l port des, pentru ca sunt topita dupa mure si dupa mirosul de fructe coapte si pentru ca gustul picant si cel amarui sunt cele cu care-mi place sa ma intalnesc cel mai des. cred c-ar fi mai mult decat interesant sa vad si cum le sta tuturor impreuna, reci, intr-un pahar.

asemenea unui parfum, as putea spune. fiecare dintre noi ne asociem cu un parfum, mai devreme sau mai tarziu; la fel si cu berea. iti place pentru o anumita aroma, ingredient, pentru ca e de firma sau pentru c-ar fi la moda. incerci mai multe pana sa devii fidel uneia. vezi care ti se potriveste si de ce, inveti sa-ti placa si alte arome decat cele cu care erai obisnuita. nu exista doua parfumuri identice; nici beri.

de fiecare data cand gust o bere noua, imi imaginez cu cata pasiune si indarjire a muncit cineva pana ca ea sa-mi ajunga in pahar. la fel cum jean-baptiste grenouille a creat parfumul cu care a cucerit lumea in cartea lui suskind, maestrul berar isi doreste sa cucereasca o lume intreaga cu gustul berii sale. iar pe mine asta nu poate decat sa ma bucure si-mi da motive sa scriu mai des.

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

One response »

  1. Pingback: cine ne ia din motz? « eucandvreausascriuscriu

Leave a Reply

