RSS Feed

in postarea asta injur!

Posted on

bai, nu-mi sta deloc in caracter, asta cu injuratul (pe blog). da’ azi nu-i iert! ii stiti p’aia de la speed taxi? ii stiti! n-aveti cum altfel! is peste tot: la radio, la tv si pe toate, toate strazile si stradutele din bucuresti. si-s multi, ai naibii. de multe ori am senzatia ca-s singura companie de taxi din bucuresti.

si ce-oi avea cu ei, va intrebati. paharul a inceput sa se umple cu vreo doua luni in urma. plecam de pe lipscani pe la vreo 4-5 dimineata. de la bariera pana la hanul lui manuc erau undeva la vreo 50 de taxiuri. 40 erau de la astia. din 40, n-a vrut unul sa ma duca in stefan cel mare. ‘las ca nu-i bai’, imi zic. sun si fac comanda. si sun. raspunde duduia, ii cer o masina in fata hanului. imi spune sa astept si-mi pune muzica. pret de vreo doua tigari. inchid si sun din nou. ii spun ca tot eu sunt si ca as dori o masina in fata hanului. ii spun ca in fata mea sunt vreo 40 de taxiuri ale lor, poate face cumva sa ma rezolve. imi spune iar sa astept, pe aceeasi muzica. mai trec vreo doua tigari. stefania ajunsese deja in drumul taberei, cred ca adormise. inchid si sun a treia oara. ii spun duduii ca tot eu sun, din fata hanului, cu 40 de masini d’ale lor in fata. imi tipa in telefon ca n-are masini si-mi inchide. (insert straight face here)

le transmit, atat duduii cat si colegilor ei parcati in fata mea, toate urarile aferente. numai de bine, cum altfel. am vrut sa scriu si atunci, da’ nu stiu de ce n-am facut-o. da’ scriu acum. de ce?

pentru ca azi au reusit sa ma faca sa-i urasc. da’ rau, rau de tot. care-i povestea? am plecat de dimineata la spitalul floreasca. stau aproape, fac undeva la 15 minute de mers pe jos, usor. am inceput sa fac zilnic drumul asta, pentru a-mi schimba pansamentele in urma operatiei. ii in regula, miscarea imi prinde bine. da’-mi prinde bine atunci cand sunt in stare sa si merg. ajung la spital, surpriza! complicatii. mai trebuie taiat ceva, undeva in zona. n-are rost cu internare, cu alta anestezie in coloana, ii mai simplu cu anestezie locala si apoi fuga la mine acasa. zis si facut, se pune doctorul pe treaba, eu pe urlat, in 10 minute eram gata amandoi. am iesit din spital desfigurata de durere, transpirata de cat m-am zbatut pe masa. sa ma duc pe jos acasa era ultimul gand. ‘no problem’, zic, ‘ia uite ce speed taxi p-aici’. spijinindu-ma din gard in gard ajung langa ele. plangand, sughitand, il rog pe primul sa ma duca acasa. ii spun adresa, zice nu. la fel au facut inca 3, toti de la speed. dupa fiecare raspuns ma rezemam cate 2 minute de masinile lor sa-mi adun energie sa plec la urmatoarea. plangand, sughitand si tremurand de durere. ii injur pe toti, pe fiecare in parte si pe fiecare altfel. plec pe jos acasa, fac 50 de minute. 50!

astfel, le transmit celor de la speed ca-i f*t!! ca le doresc acelasi lucru, dar de 100 de ori mai nasol! ca-s niste mizerii de oameni, niste golani imputiti! ca-mi doresc sa se planga atat de multa lume de ei, incat sa le inchida pravalia. iar toti cei care au lucrat vreodata la ei sa nu mai poata fi angajati in alta parte pe motiv de exces de golanie. sa va duceti la dracu’, toti. si cand o sa aveti mai mare nevoie de-un taxi (si vorbesc de chestii grave), sa vi se inchida telefonul in nas, asa cum se procedeaza la voi.

du-te-n ma’ta, speed taxi!!

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

5 responses »

  1. Daca nu te-ai mutat si tu pe la Iancului:))) acolo te duc toti…sau daca spuneai ca le dai 15 lei sigur se gasea unul sa te duca acasa

    Reply
  2. Neah…prea frumos…prea ca la tara….doar sa ii futi…m-as apuca eu sa scriu….dar cred ca i-ar lua inima pe cate unii cate pot sa zic…si am in vocabular cateva din astea neoinjuraturi…eu zic ca trebuia sa ii futi un bolovan in geam…si dupa sa chemi politia pe mitv ca te-a agresat in taxiu!!!

    Reply

Leave a Reply

