RSS Feed

mi-s mandra. de mine!

Posted on

plus, o rugaminte spre final!

azi am facut prima plimbare dupa operatie. nu va ganditi ca pan’ acum am zacut ca o leguma; m-am mai invartit prin casa, prin curte, pe stradutele din jur. cu greu, ce-i drept, da’ n-am murit. pentru care va intrebati despre ce vorbesc, va spun pe scurt: saptamana trecuta am stat pentru prima oara internata intr-un spital. pentru mine a fost infricosator; ai mei stiu de frica mea de ace, doctori, paturi de spital & co. va dati seama cam ce soc am suferit ‘traind’ o punctie, iar mai apoi cand m-am trezit mancand perfuzii si semnand ‘jdemii de hartii. nu va mai spun c-am plans cand mi s-a spus de anestezia in coloana pe care urmau sa mi-o faca pen’ ca infectia era nasoala rau. deci, da: eram panicata, singura si am plans aproape non-stop pana am intrat in operatie.

abia cand am intrat in sala mi-am dat seama ca facusem circ degeaba; dar macar ma cunostea toata sectia de chirurgie.🙂 n-am simtit nimic: nici macar nenorocita aia de rahianestezie. operatia a fost fun (da, pot spune fun, tinand cont de starea mea de atunci): am vorbit cu doctorul despre fotbal (dinamovist convins), concertul de acum doi ani a celor de la ac/dc si despre concertele la care vrea sa mearga vara asta. my doctor rullz, asta-i clar. nu stiu cand s-a terminat operatia, nici cat a durat. stiu ca ma astepta tata cand m-au adus unii in salon; ca si doctorii, tata mi-a zis sa nu-ncep sa ma misc, c-o sa mi se faca rau mai tarziu de la anestezie. doar nu credeti c-am ascultat, nu? eeeiii..🙂 au urmat un atac de panica, o repriza de frisoane zdravene, alertarea asistentelor si a doctorului, rugaminiti si incercari ale tatalui de a ma linisti si, in cele din urma, un somn de vreo 2-3 ore. cred..

stef m-a vizitat si mi-a adus flori, iar un coleg de salon a intuit ca suntem impreuna.🙂 sora’mea mi-a adus-o pe hello kitty sa ma vegheze noaptea si tot in prima noapte a fost prima oara cand cineva m-a dus de mana sa fac pipi. groaznic, da! si da, mi-a fost rau de la anestezie de-am zis ca bat pe cineva.

am stat internata doua nopti, acasa a fost binisor doua zile; ieri am mai avut ceva probleme la control, azi la fel. e posibil sa mai fi aparut o chestie care sa trebuiasca operata. am mai trecut printr-o punctie, da’ supravietuiesc. cum spuneam in titlu, mi-s mandra de mine. azi am facut prima plimbare pe care o pot numi plimbare. m-am dus pe jos pana la spital si m-am intors la fel; incet, da’ sigur. e bine, se poate. or sa treaca toate: si infectii, si dureri si alte interventii.

si pentru ca ma simt mult mai bine (doar am inceput sa scriu, ce naiba), vreau sa va rog ceva. probabil ca stiti cu totii de chinurile prin care trece actorul Serban Ionescu; eu am aflat in spital. eu cred ca am pierdut suficienti oameni care-ar mai fi avut multe de aratat. probabil asta cred si cei de la zorilestore.ro, cei care ne cer ajutorul pentru a-l ajuta pe actorul serban ionescu. povestea-i simpla: zorilestore.ro doneaza 0,5 lei pentru fiecare share pe facebook. adica intrati pe pagina lor de facebook, probabil va trebui sa le dati si-un like si apoi dati un share pentru Serban Ionescu. veti gasi pe pagina lor toate detaliile. dureaza 10 secunde, maxim. pentru actorul Serban Ionescu ar putea insemna ani. mai mult, pentru vanzarile din perioada 15.05. – 15.06.2012, zorilestore.ro doneaza 1% pentru actorul Serban Ionescu. gasiti detalii aici si aici. asa ca, eu va rog sa v-apucati macar de share-uit, daca nu si de cumparaturi.

p.s.: azi am luat primul mic dejun adevarat dupa o saptamana

p.s.2: dvd-ul live undergroung al baietilor de la byron (da, am fost la lansare) si l-am castigat cu autografe cu tot, e terapie curata.🙂

sa fiti sanatosi!

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

2 responses »

  1. Insanatosire grabnica moldoveanco!!!

    Reply

Leave a Reply

