RSS Feed

50 de lucruri…

Posted on

… pe care trebuie sa le faci macar o singura data in viata asta!

ziua a inceput bine, cu un mail de la motivonti (multumesc, mona!). mai multe despre motivonti puteti citi aici. in mail mi-au dat o lista cu 50 de lucruri pe care ar trebui sa le fac macar o singura data in viata. imi doresc sa ajung sa bifez toata lista, da’ nu stiu daca o sa-mi iasa. iar pentru ca mie mi-a dat o stare de bine, m-am gandit sa o impartasesc si s-o discut cu voi. astfel, avem:

1. bungee jumping – e pe lista de ‘to do’, da’ inca nu mi-am facut curaj;

2. skydiving – mi-e cam frica sa fac asta in romania, orice-ati spune voi;

3. o plimbare intr-un balon cu aer cald – nici macar nu mi-a trecut prin cap;

4. o plimabre printr-un desert – nu prea cred, ma cam enerveaza nisipul si soarele daca nu-i marea aproape;

5. o lupta fizica serioasa – stef, ai completari?🙂

6. stai cateva zile in natura – checked! 

7. stai o noapte sub cerul liber, senin si observa stelele – am facut-o de multe ori, ultima oara chiar in urma cu putin timp;

8. pleaca cu autostopul cu o destinatie clara – as putea sa-ncerc..;

9. iesi singur intr-un club si fa-ti prieteni noi – se pune daca acum nu mai tin legatura cu prietenii pe care mi-i facusem iesind singura in club?🙂 cc: stef.

10. viziteaza turnul eiffel – mi-a ajuns o data, n-as mai sta la asa coada pentru nimic in lume🙂

11. viziteaza piramidele din egypt – aceeasi poveste ca la plimbarea prin desert;

12. viziteaza statuia libertatii – de ce?

13. viziteaza stone henge – iar pietroaie??

14. viziteaza marele canion – mai degraba decat statuia libertatii;

15. viziteaza marele zid din china – ok, cine mai vine??

16. viziteaza un sat sarac din africa – inca nu mi-a iesit din cap ideea cu voluntariatul acolo;

17. ia pranzul in monaco (unul din cele mai mici orase din lume) – e mai mic decat onestiul?🙂

18. fa un joc de poker pe bani – altul?!?!🙂

19. joaca la loto – de ce? chiar se castiga?

20. du-te la o ghicitoare si zi-i sa-ti citeasca viitorul – nu, pentru ca s-ar putea s-o cred🙂

21. spune unui strain ca-i frumos – n-am facut asta pana acum?? stef, ajuta-ma!🙂

22. saruta un strain – asta dupa ce-i spun ca-i frumos?🙂 – checked!🙂

23. du-te la o intalnire oarba (blind date) – nu cred ca ma tin nervii. si daca n-am facut-o in epoca cu mirc-ul, n-o s-o fac acum🙂

24. fa dragoste pe plaja – de cand astept..🙂

25. fa dragoste in avion – mi se pare atat de incomod..;

26. fa un ménage à trois – asta nu-i vreun fel de mancare, nu? :)))

27. fa-ti un album foto profesional cu tine – cand mai slabesc :))

28. fa pe profesorul (preda cuiva ceva ce stii sa predai) – still doing it :))

29. observa un rasarit – checked!

30. observa un apus – checked!

31. planteaza un copac – serios c-ar trebui sa fac asta!

32. ai grija de un animal de companie – am avut!

33. invata o limba straina de unul singur – work in progress..;

34. invata sa canti la un instrument – stiam putin cu chitara, da’ s-a sters;

35. ia cursuri de dans – intreb a nu stiu cata oara: cine vine cu mine???

36. fa bani dintr-o afacere personala – again, work in progress;

37. scrie o carte – e in plan. important e ca prefata e deja scrisa.🙂

38. pescuieste un peste – m-am saturat sa ma rog de cineva sa ma ia la pescuit. om vedea;

39. mananca o insecta vie – musculitele alea betive din paharul de vin se pun?🙂

40. urca un munte foarte inalt – cam cat de inalt?

41. trimite un mesaj intr-o sticla (nu neaparat pe mare/ocean) – inca ma gandesc cui..🙂

42. danseaza in ploaie –  checked. de fiecare data am racit;

43. fa o donatie – eu chiar fac, va recomand si voua;

44. fumeaza un joint – done that once. it sucked!

45. du-te la un salon de masaj – checked!

46. traverseaza o granita dintre doua tari pe jos sau pe bicicleta – anul asta, sper!

47. invata sa jonglezi cu trei obiecte – mai bine invat sa jonglez cu trei persoane :))

48. tine un seminar despre un subiect care te pasioneaza – o sa ma gandesc..;

49. stai de vorba cu un om al strazii si asculta povestea vietii lui – am facut asta in anul doi de facultate si mi-a iesit un super interviu. tin minte ca am si plans;

50. tunde-te la chelie – periuta a fost suficient.🙂

inca ma gandesc la lucruri care ar mai putea fi adaugate pe lista, poate mai aveti si voi idei s-o marim. pana atunci, sunt tare curioasa daca se baga sa scrie despre asta anca, mona, stef. nu neaparat cum am facut-o eu, dar cumva pe subiect.🙂


About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

2 responses »

  1. Pareri,sugestii si sfaturi

    Am citit cu multa rabdare cele 50 de lucruri si :

    1.bungee jumping – Incearca dar ai grija ca lungimea coardei (ce ma amuza asta :)) ) sa nu depaseasca distanta de la punctul A pana la punctul B si cel mai important nu te baza pe elastice de lenejerii (am mai auzit cazuri).

    2. trimite un mesaj intr-o sticla – Pe cat de demodat suna pe atat de interesant poate fi. Incearca sticluta pe care o vei dori sa o trimiti la plimbare sa nu se aleaga prin ceva scurgere de canalizare sau ceva port industrial pentru ca sigur nu iti vei gasi dragostea in felul urmator si doi la mana sigur mesajul va ajunge probabil la ceva chirias cu barba mare , urat mirositor si va arata ca un negru din BRONX dar cu cetatenie roamana.

    3. ia cursuri de dans – Cred ca fiecare are nevoie de asta dar imi pare rau ca la noi nu se practica disco si balet masculin. Eeee glumesc si daca vrei si te simti stapana pe situatie merg eu cu tine la dans dar …. pot sa invat de pe scaun?

    4.Pescuieste un peste – E uite eu am 25 de ani si pot sa zic ca am fost in circa 5 ani la pescuit. Nu i chiar asa de relaxant cum se lauda sportul. Unu la mana ajungi acolo ai de facut momeala, sigur te alegi cu ceva carlige infipte in deget sau mai rau in buza, ai de stat in mizeria de la mal, in jurul tau plin de pescari care au uitat ce inseamna apa si bunul simt, si cand incepi stai cu un bat de scobit apa 5 sau 9 ore si prinzi un rahatel de 8 cm pentru care iti faci o poza si te mandresti cu captura . Nu i chiar asa de fun ! Sa nu mai zic ca costurile pentru sportul respectiv care apropo i singurul sport in care stai pe loc si daca asta i numit sport inseamna ca, vai de noi !

    5. Fa dragoste pe plaja – Frumos !!🙂

    6. Fa o donatie ! – Da tie ti-a facut cineva o donatie ?

    7. Viziteaza turnul Eifel – Na, mai repede la PRATER in WIEN, merita toti banii

    8. invata o limba straina de unul singur – Nu incerca Japoneza si Rusa, sigur nu ajungi undva la ceva progres

    E cam atat !

    Reply

Leave a Reply

