RSS Feed

stefanut are nevoie de noi!

Posted on

multi dintre voi stiti ca ma mandresc cu o surioara de 5 ani jumate acus, ca mi-e draga de nu mai pot, ca-i vesela mai tot timpul, functioneaza pe sistem turbo sau ceva🙂 ceea ce e si normal, asa cred ca ar trebui sa functioneze un copil de varsta ei. pun pariu ca asa am fost majoritatea si ne-am bucurat parintii cu fiecare lucru nou pe care l-am descoperit. sora’mea se da cu rolele, cu bicicleta, merge la dansuri, balet, alearga, topaie, face tumbe, canta, se joaca, bate baietii de la gradi si altele🙂 stefanut insa nu-i asa. i-am citit povestea si m-am intristat. n-o sa va povestesc despre asta, va invit pe voi sa cititi.

o sa va povestesc in schimb despre o initiativa a unor oameni minunati care au pus de-un concert caritabil. concertul acoustic bloggers este dedicat micutului stefanut, baietii par pusi pe fapte mari.🙂

la fel de hotarat e si chinezu, care ne anunta ca a pus-o de-un ‘featuring’ cu dan byron; adica sa mergi acolo e un must, ba!

astfel, vreau sa stiu cu cine ma vad la concert, pe 25 aprilie, la joy pub! sa v-aud!

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a Reply

