RSS Feed

din online in offline!

Posted on

stiu si stiti si voi ca ziua mi-a inceput tare prost ieri. practic, mi-am intrat in ritm undeva pe la 11 si ceva. neagra de suparare, satula de vorbit la telefon si cu muuuulte de facut. ziua a inceput sa se insenineze de pe la pranz. am primit flori pentru care-i multumesc sandei, ciocolata pentru care ii multumesc tot ei, niste laude pentru niste chestii si tot asa.

am fugit intr-un suflet de la munca, sa-mi arunc laptopul acasa si sa fug repede pe titulescu. acolo ma intalneam cu chinezu. prima oara offline. desi am ceasul cu 5 minute inainte si la mana si pe telefon, am reusit sa intarzii. si nu-s mandra. ce sa-i faci? online-ul nu-i ca offline-ul, asa cum nici iarna nu-i ca vara. l-am gasit la prima masa cum intrai. ba, aveam niste emotii de-mi tremurau picioarele si vocea. habar n-am de ce. ba’ cred ca stiu. pentru ca l-am citit toata facultatea si-l veneram ca pe sallinger sau ceva p-acolo.

iesirea cu el la bere a fost cel mai frumos mod in care puteam sa-mi inchei ziua. am vorbit de blogdebere, de altele din online, din offline si despre ce-am mai putea face sa fie bine.🙂 am vorbit e mult spus, a vorbit el, eu doar i-am sorbit cuvintele ca pe o bere rece. si ba, e fascinant sa stai de vorba cu omu’. are stralucirea aia in ochi cand vorbeste despre ce face, stralucire pe care rar o regasim in altii.

mi-a fost rusine de doua ori: prima data cand mi-am scos tigarile sa fumez, cand am aflat ca el nu mai fumeaza de mai putin de doua saptamani. crunt, stiu. a doua oara cand nu m-a lasat sa plec fara juma’ din branza lui.🙂 mare om, dom’le, mare om. m-oi revansa eu cumva🙂

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

One response »

  1. Pingback: cine ne ia din motz? « eucandvreausascriuscriu

Leave a Reply

