RSS Feed

la teorie stam bine, practica ne omoara

Posted on

v-am spus ca ma pricep la sfaturi? si inca cum… despre cum sa iei problema in mana, sa discuti, sa nu dai inapoi, sa tii de ceea ce-ti doresti, lupti pentru ce-ti doresti, sa ai pareri (pe care sa le si spui cu voce tare), sa spui cand te deranjeaza ceva, sa spui de ce, sa incerci sa rezolvi conflictul. mi-s mandra de mine cand prietenii ma aproba, imi dau dreptate si dupa ceva timp imi spun ca si-au rezolvat problemele pentru ca n-au fugit de ele.

ei bine, cum stim cu totii, la sfaturi ne pricepem toti; mai ales cand nu suntem implicati direct. dar cum ne comportam cand avem noi o ‘situatie’? pai, sa va spun eu:

exista un ‘el’. mult spus ‘el’, da’-i acolo, pe drumuri, undeva. un ‘el’ cu care, daca as fi dat ochii, mi-as fi propus sa-i spun multe. exact dupa modelul de care va spuneam mai sus. nu pentru ca l-ar fi interesat in mod deosebit, ci pentru linistea mea. dar dac-am ajuns sa scriu, va dati seama ca n-am apucat sa-i spun nimic. nici macar un cuvintel.

nu-l mai vazusem de ceva vreme. era bine si nu prea; da’ astea-s detalii. azi, ca-n orice zi, imi caram fundul spre birou. stefan cel mare – 1 decembrie, via dristor (1 sau 2, nu stiu niciodata). twitter, twitter, facebook chat, mediafax, twitter, twitter, inxs, everlast si jamie woon, ca de dimineata. cum spuneam, stefan cel mare, obor, iancului, muncii si, surpriza! vreo trei usi mai incolo vad un sacou ce-mi parea cunoscut. ‘blas, you have an obsession’, imi spun si bag iar nasu-n telefon. pan’ sa se deschida usile zic sa mai arunc totusi o privire. de control. sarpraiz! il recunosc, era chiar ‘el’. ‘futu-i!’, imi zic. ‘ce fac acum? ce faac? las’ ca nu m-a vazut. stai ca incetineste, e prea aglomerat. tocmai, e prea aglomerat, unde vrei sa te bagi? nu stiu, da’ ma bag! cum? nu stiu. vad eu! mi se pare mie sau mi-a crescut tensiunea? ba, mi se face rau, mi s-au inmuiat picioarele. laptopul a devenit dintr-odata greu, imi transpira palmele. nu-i cale de intors, da-i inainte. rahat! scari!’.. am reusit de le-am urcat si le-am coborat fara probleme. pe scaunul din metrou mai mult am cazut decat m-am asezat.

mi-a luat doua ore sa-mi revina tensiunea la normal. nu-s mandra!

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

7 responses »

  1. asta-i fata mea. fa-ti o categorie speciala numita “asa nu!”. o anexezi si pe “poale-n-brau” :)))

    Reply
  2. lipseste domnul Blas cu “sunt mandru de copilul meu. tac’su”

    Reply
  3. Pingback: o campanie… perfect(a)! « eucandvreausascriuscriu

Leave a Reply

