RSS Feed

‘ti-ar spamu’ al naibii!

Posted on

pai bine, ma horatiuradulescu@fastmail.com, nu ti-e rusine sa ma minti asa, pe fata? asa te-a crescut biata ma’ta, ma amaratule? si maica’ta, ca maica’ta, da’ tu chiar iei bani pentru ce faci? in cazul asta, esti un norocos. da’ pe mine m-ai scos din sarite!

‘inainte sa va suparati pe mine (sau sa o injurati pe biata mama) vreau sa intelegeti ca acest mail nu e spam’ – hai, nu zau?? da’ cum ii spune? cum ma, sa nu te-njur??

‘ok..
sunt student in Bucuresti (nu un robot care trimite spamuri), sunt tanar, destept si frumos [ce sa zic si eu :))]’ – si bag mana-n foc ca ai si foarte multi prieteni!
v-am trimis acets mail dumneavoastra si la inca cateva persoane in speranta ca o sa va dea de gandit si IN FINAL O SA VA TREZITI asa cum am facut-o eu.. puteti sa imi dati MAIL pe adresa aceasta daca doriti sa imi ziceti ceva.– pisi, eu sunt treaza de pe la 7 si-un pic; spre deosebire de tine, eu chiar muncesc si sufar teribil de timp liber. habar n-ai cat timp pierd sa te fac de ras aici!

mizez pe inteligenta dumneavoastra si va zic asa:
Sa zicem sa trebuie sa alegeti pe cineva cu care sa impartiti o camera de camin
Aveti de aales intre:
-Unul cu care ati mai stat in aceiasi camera si STITI SIGUR ca e hot fiindca v-a furat plasma si haina din cuier
-Unul care de asemenea v-a mai fost coleg de camera si stiti 100% ca e hot fiindca ultima data cand ati stat cu el v-a luat imprimanta, catelul si usa de la intrare
-Unul despre care nu stiti nimic, abia il cunoasteti. Poate fi un om cinstit, sau poate fi un om rau ca ceilalti.
Orice OM NORMAL la cap l-ar alege pe al 3-lea, nu-i asa?? Ei bine, asa
va fi la urmatoarele alegeri. Exact asa🙂’ – acum hai sa mizez eu pe inteligenta ta. sa zicem ca ai mai dat mail-ul asta ‘personalizat’ la cel putin 1000 de oameni. cel putin. si din aia 1000 de oameni, cel putin 10 au scris pe blog despre mail-ul pe care l-ai trimis. din aia 10 care presupunem ca au scris, eu am citit cel putin postarea unuia dintre ei. aici am nevoie de tine! cam in cat timp crezi ca ti se duce vestea? si maica’ta, biata de ea, cat sa se mai foiasca noaptea-n somn?


Inainte sa-mi ziceti ca “NU VA intereseaza politica” spuneti-mi va rog daca va intreseaza CANCERUL..va intereseaza? 
Domnul Bogdan Draghici (ministrul agriculturii la ora actuala), a aprobat ca in romania sa se faca agricultura cu substanta (ingrasamntul) initium, probabil in schimbul unei sume uriase (miliarde de euro?). Romania e singura tara de pe GLOB care a aprobat agricultura cu
substanta cancerigena initium. Daca un om ingereaza in jur de 1 mg. de initium, acesta va face cancer de colon in decursul catorva ani (maximum) -CAUTATI pe google daca nu credeti asta (chiar VA ROG sa cautati!) – nu caut ba nimic. trebuia sa cauti tu, sa-i faci poza, sa-mi atasezi in mailul personalizat, fir-ai tu sa fii de puturos! dupa ce ca faci o munca de c*cat, nici macar n-o faci cum trebuie!

Asadar in mancarea mea si a dumneavoastra se va gasi initium. Tare sau..nu?  eu sunt FOARTE SPERIAT. Este primul an in care eu votez.
Singurul partid care are in PROGRAM (deci acest partid chiar are un program) insert straight face here! asta chiar vorbeste serios?? voi ati vazut programul? e mai bun decat o gluma buna, va dau cuvantul meu. daca nu ma credeti, nu cautati pe google. va arat eu!

INTERZICEREA INITIUMULUI din mancare este PP-DD

Trebuie sa fii TAMPIT sa votezi PP-DD? GRESIT! Trebuie sa fii TAMPIT (si nebun as adauga eu) sa mai votezi cu cineva CARE A MAI FOST la putere! Daca pe prietenul dumneavoastra il inseala nevasta de 22 ani dumneavoastra ii spuneti “Bai, trebuie sa fii tampit sa iti iei alta
nevasta! ramai cu asta” ?

NU votati PP-DD? Nicio problema, votati ORICE ALT partid care NU A MAI FOST

Eu UNUL votez PP-DD fiindca am citit programul de guvernare (singurul partid care are asa ceva) si este EXCELENT (interzicerea ACTA, agricultura BIO, cod fiscal cu doar 4 taxe mari, nu 113 ca acum etc)
dumneavoastra puteti vota Partidul Roz sau Partidul Zidarilor sau PE ORICINE nu a mai fost

Dar va rog nu MAI aruncati tara in GHEARELE ACELEASI MAFII care a condus-o 22 ani
Mizez pe inteligenta dumneavoastra sa cititi programul de guvernare
PP-DD sau al partidului pe care il doriti si sa IESITI LA VOT
Daca iesim 60% din romani la vot UNGURII NU MAI INTRA IN PARLAMENT si nu
mai conduc romania asa cum au facut-o pana acum

EU MI-AM FACUT DATORIA DE OM, dumneavoastra votati cum doriti  cu stima

P.S    Breaking news acum (10 aprilie 2012 ora 2 35pm)  Ma uit la
realitatea acum si aflu ca USL i-a propus unuia din PDL (lui Cristian
Preda) sa vina la ei..UNDE E OPOZITIA? NU EXISTA opozitia ..USL+PDL=
aceiasi mizerie si aceiasi mafie..mi-e foarte SILA!!– pai daca tie ti-e sila, eu ce sa mai zic?

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

2 responses »

Leave a Reply

