RSS Feed

eggcited about easter? :)

Posted on

mai degraba, speriata.. si stiu eu de ce.

am avut un weekend bun. am fost la onesti, m-am revazut cu anca, i-am cunoscut personal pe monica si pe sorin (surpriza!) si-mi pare rau ca n-am apucat sa beau decat o bere cu el.  da’ am promis ca recuperam la petrecerea de la sfarsitul saptamanii.🙂 le-am facut briose cu mar si scortisoara (prima incercare) – ei zic ca le-au placut; au incercat sa ma convinga sa le gatesc (si zau c-as fi vrut, daca n-as fi fost cu treaba). poate o fac la medias, oferta ramane valabila.🙂 i-am facut maica-mii tort, d’ala de care mi-a facut mie stef:

m-am vazut seara la bere cu anca, oana si razvan, am barfit, ca de, asa se face cand te vezi rar; am vazut nepermis de multe pitipoance pe cap de locuitor, am incercat sa vedem ‘mirror, mirror’, eu am adormit brusc, da’ oana m-a trezit cu blandete. mai vin pe la voi, ca-mi place.🙂 ieri m-am uitat la paprika vreo 6 ore (e numa’ vina ancai), da’ am gasit ceva inspiratie.🙂

am ajuns azi la pranz in bucuresti, am publicat interviul cu numarul 2 si incep sa-mi fac planul de bataie pentru paste. daca sunt in mana, anul asta inlocuim pasca cu cheesecake. in ceea ce priveste friptura, m-am gandit deja la garnitura, da’ inca nu-mi vine in minte vreun sos. probabil voi trage cu ochiul la hadean.🙂 ii astept cu nerabdare (impreuna cu vladut) pe mihaela si pe vlad, de care mi-e tare, tare dor si abia astept sa ma danseze anca la petrecere (ai promis!!).

p.s.: daca de 1 mai n-o fi suficient de cald cat sa mearga multa bere rece, macar sa fie suficient de frig cat sa mearga vinul fiert. #numazic🙂

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

8 responses »

  1. am promis si abia astept sa te dansez. :*:*:*:* miss you

    Reply
  2. ai grija ce-ti doresti legat de frig. i-am mai urat eu cuiva sa ninga de ziua ei si uite ce s-a intamplat in weekend.

    Reply

Leave a Reply

