RSS Feed

tare urata-i vinerea cand ploua

Posted on

… si tu ti-ai facut planuri de weekend de la inceputul saptamanii. m-am trezit cu greu pe la 09 fara un sfert, intrucat azi-noapte m-a prins ora 02 si ceva uitandu-ma la grey’s. m-am uitat la telefon, am dat de-un tweet al monicai, care a fost nepermis de matinala astazi. bine, eu m-am scos cu somnul pana la ora asta pen’ ca azi nu ma duc la birou pe motiv de ‘plec la onesti’. da! plec azi si ma intorc luni. ma duc s-o serbez pe mama, ma duc sa le fac briose monicai si lui sorin, sa beau o cafea si cu anca sambata de dimineata, s-o scot pe sora’mea in parc ca-i anca nerabdatoare, sa facem pastele cu oana🙂 cred ca or mai fi lucruri de facut, da’ nu ma pronunt. vedem noi cum s-or aseza toate la locul faptei.

asa ca, sa nu va suparati pe mine daca nu scriu cine stie ce zilele astea, tocmai v-am anuntat ca-s intr-o mini vacanta. in schimb, nu stiu ce sa gatesc sambata (i-as face o surpriza mamei). daca aveti voi sugestii, ma intereseaza sa-mi spuneti atat de feluri principale, cat si de desert. 

pe blog de bere va mai scriu pe seara, dupa prima gura de bere pe care o beau la onesti. am zis!

acum, ma scuzati, nu mi-am facut bagajul si intr-o ora ar cam trebui s-o sterg. daca are cineva nevoie informatii din trafic pe ruta bucuresti – onesti, let me know!🙂

pana data viitoare, uite o melodie de weekend:

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a Reply

