RSS Feed

cea mai leapsa dintre lepse

Posted on

taticul nostru online, cum imi place mie sa-i spun, mi-a servit o leapsa. ceva despre internetul mobil. postarea am citit-o la metrou, pe fuga. nu stiu de ce mi-a ramas in cap ceva legat de internetul pe mobil. in principiu, daca-s in vacanta, astia de la munca stiu ca daca ma deranjeaza pentru ‘urgente wanna-be’ iese cu scandal si injuraturi moldovenesti.

din postura in care ma aflu, imi vine sa vorbesc scriu foarte relaxat. chiar daca se supara astia de la compania care-mi furnizeaza internetul, in casa sunt in permanenta macar doua chestii d’astea magice care, infipte-n laptop imi satisfac toate poftele online. daca n-as fi avut niciodata nevoie de internet care se deplaseaza, n-as fi avut ce sa scriu. da’ pentru ca am avut, stati sa va povestesc:

acum vreo doi ani se facea ca trebuia sa plec la onesti (nu-mi mai amintesc motivul, da’ vineri dimineata trebuia sa fiu acolo). pentru ca asta sa se intample, le-am jurat celor de la munca ca ma trezesc la ora 06.00, imi fac treaba, le-o trimit si apoi imi vad de ale mele. nu stiu cum naiba, in aceeasi perioada, se facea ai mei de la onesti erau plecati din tara. si, pentru numele lui dumnezeu, nu stiu cum mama ma’sii laptopul meu nu vrea nici in ruptul capului sa se conecteze la wireless moldovenesc. si sa ma vezi pe mine ce umblam, dimineata pe la 06 si ceva, dupa vreo 15 ziare. sa le cumpar, ca nu le puteam citi online. pe ai mei nu puteam sa-i sun, ca erau cu o ora in urma; si-ar fi fost de rau.🙂 si-am zis totusi sa mai trag de timp, luandu-mi informatiile de pe hartie. pe la ora 08.00 incepusem sa intru in panica. mai aveam o ora si trebuia sa trimit ce lucrasem. ce sa vezi? panica! ‘blas, fa ceva! ai promis!’ si-am inceput sa caut de nebuna prin casa. jur ca nu stiam ce caut, dar va dau cuvantul meu ca aveam un spor..🙂 si-am gasit o chestiuta d’asta mica de-i spune stick. ‘asta-i, futu-i mama ei!’. ‘pun treaba pe stick, o sun pe roxana, o trezesc, ma-njura, da’ ne facem iar pretene la cafea’. pana sa execut, am pus mana pe telefon, am sunat-o, mi-a zis multe chestii legate de familie, da’ a fost de acord chiar sa pregateasca o cafea. am bagat jucaria in laptop si sa vezi surpriza: printre altele, imi apare un buton care-mi zicea sa ma conectez. ‘no, asta-i prea de tot. cineva acolo sus se distreaza.’ ce sa conectez, dom’le? chipurile, internetul. si-am trimis toate cele la munca, toata lumea a fost multumita. bine, nu chiar. roxana n-a mai putut sa adoarma si m-a pomenit ziua-ntreaga.

altfel, internetul asta mi-a mai fost de folos si cu alta ocazie. la una din petrecerile alea pacatoase de onesteni, ce se intampla cu ocazia craciunului sau a pastelui. am cunoscut un tip. ca dupa seara aia ma stiau mai multi decat pana atunci, nici n-are sens sa va mai spun. partea nasoala era ca a doua zi plecam spre tusnad, unde stateam pana dupa anul nou. si de unde naiba internet acolo unde cel mai apropiat spital era la zeci de kilometri distanta?!? si cum sa stau eu o saptamana fara sa stiu ceva de tipul nou? ca sa scurtez, va spun doar ca l-am agatat cu internetul mobil, dintre nameti, la -16 grade.🙂

una peste alta, treaba cu motto-ul celor de la orange cu ‘gaseste inspiratia in tot ce te inconjoara cu internetul mobil de la orange!’ merge de fiecare data cand plec la onesti. asa ca eu zic ca internetul mobil e util, dar la mine a fost atat de fuuuun! :)) mor de curiozitate de ce-o sa zica stef cand o sa vada ce leapsa i-am dat.  si monica. si radu. si gata!🙂

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

5 responses »

  1. stef o sa spuna ca-si cauta inspiratia in somn…

    Reply
  2. Monica o sa zica ca nici nu stii cui i-ai dat leapsa :))) Acuma’ ce sa fac ma conformez, dar tu , te rog sa plusezi cu inca 3 briose

    Reply
  3. Pingback: Leapsa si Internet mobil | Monichis

Leave a Reply

