RSS Feed

a fost o saptamana buna

Posted on

si nici nu stiu cu ce sa incep.. sa vedem:

in primul si-n primul rand, lucrul de care mi-s cel mai mandra: taticul nostru online, respectiv chinezu, mi-a propus sa scriu despre ‘femeile si berea’ pe blogdebere.ro. m-am bucurat maxim, m-am laudat cat n-am facut-o niciodata pana acum si sper sa-mi iasa treaba buna mult timp de acum incolo. un alt lucru demn de mentionat este acela ca, pe acelasi blog, au pus stapanire moldovenii; chiar onestenii, as putea spune – salutari colegului sorin neagu (sa-l scuzati, are ceva probleme ‘tehnice’)🙂 pana le rezolva, cititi ce scrie despre bere. ca se pricepe.

la scurt timp dupa asta am cunoscut alti pasionati de scris, onesteni. ii gasiti pe facebook sau pe twitter. recomand!🙂 o amintesc pe monica, care ma sustine la fiecare postare despre bere. si-i multumesc mult pe aceasta cale. si-i promit ca in weekend ma achit de datorie. monica, ai vreo preferinta la briose?🙂 si sa nu uit, sa-mi puneti si mie niste bere la rece. va rog!🙂

imediat dupa, am scris despre legea apei si-am votat-o aici. va rog a treia oara s-o faceti si voi.

altfel, vineri a venit mama, am bagat doua zile de shopping intens si cafele mari la starbucks. sambata seara am fost la teatru, ca (ce pompos suna) ambasadoare a republicii culturale chineze. piesa intitulata ‘decoded’ a fost despre siguranta pe internet si-am scris despre ea aici. din nou, recomand. dupa teatru am fost eco la ora pamantului in parcul izvor si m-am mirat de cata risipa au facut invartitorii aia de flacari care scuipau alcool sa scoata flacari d’alea mari. dupa atata eco nu ne puteam duce acasa sa aprindem luminile, vorba stefaniei. astfel ca, restul serii am fost guilty. guilty pleasure night, in control, doar cu muzica din anii ’80 – ’90. mie mi-a placut tare mult. ‘guilty pleasure’ a fost motto-ul meu toata noaptea, da’ sa mor ca m-am simtit bine. cuvantul serii a fost ‘nefiltrata’.🙂

duminica am refacut supa crema de usturoi si de data asta i-am pus si rosii uscate. ma scuzati, pozele nu le-am descarcat inca. seara s-a incheiat la un paulaner cu roxana, pe care o pup.

saptamana am inceput-o bine, cu treaba cat sa ma satur. vineri plec la onesti si stau pana luni. asa ca, dragi onesteni, astept sa-mi faceti program.🙂 tot ce stiu e ca vreau sa ajung si eu la cafeneaua literara, ca prea vorbiti toti de ea.

 

 

 

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a Reply

