RSS Feed

pearl and ruby

Posted on

de cand ma stiu, ciocolata a fost intotdeauna mai puternica decat mine. ciocolata cu lapte, cu alune, ciocolata neagra, ciocolata cu menta, ciocolata cu crema de praline, ciocolata, ciocolata, ciocolata. ciocolata alba era un fel de cel mai prost din curtea scolii, ultimul din clasa. n-am inteles niciodata de ce si ciocolata alba. n-are acelasi gust, nu arata la fel, nu te murdaresti la gura cand o mananci, nu mi se pare nici macar eleganta.

mult timp nu am recunoscut ciocolata alba ca facand parte din categoria ciocolatei! am refuzat pur si simplu.

azi am testat pearl and ruby, de la cofetaria armand.

 

de ce de la cofetaria armand? pentru ca-s buni. de ce ciocolata alba? pentru ca daca-s chiar asa buni, ar trebui sa-mi placa.🙂

pearl and ruby asta e o prajiturica cu blat, frisca, ciocolata alba si – motivul pentru care mi-a placut – zmeura! impreuna cu alte doua colege de birou ne-am aruncat asupra ei si-am terminat-o relativ repede. recunosc, o fo buna. pentru ceva cu atata frisca si ciocolata alba, chiar foarte buna. punctul ei forte: zmeura.

 

s-aveti un weekend frumos!

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

4 responses »

  1. Pingback: Leapsa cinefila lacrimogena! « Once a student, always a student! – CEL MAI MINUNAT BLOG!

  2. Pingback: Leapsa muzicala. « Once a student, always a student! – CEL MAI MINUNAT BLOG!

  3. Foarte apetisant articolul.🙂 Multumim pentru recomandare si te asteptam cu drag de fiecare data cand ti-e pofta de ciocolata..e adusa direct din Belgia si folosita pentru prepararea mousse-urile pe care le-ai degustat si tu. Iar cu zmeura din reteta Pearl & Ruby ai intr-adevar garantia unui plus de savoare!

    Reply
  4. Intradevar sunt buni. Nu de mult am intrat si noi in bransa asta. Dar jos palaria in fata lor.

    Reply

Leave a Reply

