RSS Feed

vinerea asta vorbim despre filme

Posted on

dupa ce-am lungit-o vinerea trecuta scriind si amintindu-mi de locuri cu bere buna, o sa va fac atenti cu o postare despre filme. ca tot e weekend. am primit o leapsa de la emil studentul minune si am neglijat-o cateva zile bune. azi ma adun si incerc sa raspund la cerinte.

 

1. filmul preferat

ba, asta-i grea. grea, grea! si-i cu atat mai grea cu cat am vazut si revazut foarte multe filme bune in ultima perioada. nu ma pot hotari nici daca ma gandesc o saptamana. oscilez intre the shawshank redemption, scent of a woman, the illusionist si dragul de pretty woman.🙂

 

2. cel mai prost film vazut vreodata

ma, nici aici nu ma pot hotari.. si nici nu-mi vin in minte multe.. daca fac totusi un efort, va spun asa: austin powers: the spy who shagged me.

 

3. cel mai bun 3d?

si daca nu ma insel, singurul pe care l-am vazut: ice age (ala care a aparut primul 3d, ca eu n-am mai tinut pasul).

 

4. cea mai mare dezamagire?

shreck 3. clar.

 

5. ultimul film vizionat?

revazut, de fapt. senna. bun ba, bun! si iar am plans.

 

6. ce film necunoscut ai recomanda (3 optiuni):

– aa..;
– aaa…;
– necunoscut?!?!  stiu! stiu! senna!!!

 

7. filmul romanesc preferat

frate, eu raman cu bd-urile.

 

8. ce preferati: filmele dinainte de 89 sau cele actuale?

astea de acum, dar recunosc ca mi-ar fi placut sa vad un harry potter filmat acu’ vreo 30-40 de ani.

 

9. cel mai slab film romanesc?

bai, nici asta nu stiu. da’ n-o suport pe maria dinulescu. se pune?

 

10. cinci filme romanesti pe care le-ai recomanda (in afara de preferat)

m-ai inchis. aa, stai. pruncul, petrolul si ardelenii. e de vara, recomand.

 

11. ultimul film romanesc vazut:

pruncul, petrolul si ardelenii.

 

recitind postarea, imi dau seama ca nu mi-a iesit mare lucru. poate stef, radu sau altii s-or descurca mai bine.

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

One response »

  1. Pingback: Filme, Filme, Filme, « don't bring around a cloud

Leave a Reply

