RSS Feed

Radu se intreaba…

de fapt, ma intreaba. ce ma-ntreaba? daca as putea sa traiesc urmatoarele 24 de ore si apoi sa sterg totul, care sunt lucrurile pe care le-as face (in cele 24 de ore).

din motive de siguranta (mama imi citeste blogul) n-o sa va spun chiar tot. va spun insa ca mi-as face un tatuaj (sau chiar doua); m-as tunde iar periuta, as manca doar costite de miel; tort de ciocolata si-as bea doar bere neagra; le-as spune multor oameni multe lucruri pe care nu le-am spus inca (desi cred ca nu ma mai abtin mult nici fara astea 24 de ore); i-as spune (stiu eu cui) un lucru (acelasi) pana i-ar intra bine, bine in cap; l-as cauta pe basescu si l-as scuipa in ochi; m-as duce in delta unde m-ar pisca tantarii; l-as cauta pe ciutacu pana l-as si i-as spune ca-mi place; as face briose cu toate pliculetele de zahar pe care le-am adunat de-a lungul anilor…

zau ca nu-mi vin alte idei, asta pentru ca nu prea sunt conditionata de astea 24 de ore pe care le-as putea sterge cu buretele.🙂

una peste alta, sa vedem ce-ar face andreea, careia ii cer scuze pentru leapsa cu desenul. promit ca ma revansez. :)

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a Reply

