RSS Feed

a zis ‘da!’

dupa modelul postarii de aseara, i-ai luat saiba, ati luat impreuna celelalte saibe si-ati zis amandoi ‘da!’. a trecut petrecerea, luna de miere cu tot cu intregul concediu.. si hotarati ca va trebuie o casa. mai mica, mai mare; alta oricum. in fine, voi stiti. ceea ce nu cred insa ca stiati, e asta: aveti nevoie de un certificat energetic. gasiti si alte informatii utile, va spun!🙂

eeei?? v-am zis eu ca n-ati stiut? nici eu, pana de curand. se face ca ‘pentru orice tranzactie de vanzare-cumparare, inchiriere sau receptionare a unei cladiri noi, fie ea cu destinatie rezidentiala, cladire de birouri sau depozit, conform legii 372/2005, incepand cu 1 ianuarie 2011 ai nevoie de un certificat energetic.’ si ‘certificatul energetic atesta cat de eficienta este sau nu o cladire in consumul resurselor – combustibil, energie electrica, energie termica – pentru a oferi conditiile optime de functionare.’

este ca nu stiati? si uite-asa v-am scutit de-un drum, sa vedeti ce fata buna sunt. si poate va intereseaza si clasa energetica. stiti cu clasele energeice? eu nu stiam, da’ cica ‘le puteti vedea pe orice frigider, masina de spalat sau alte aparate electrocasnice. la fel ca si acestea, o cladire se poate incadra intr-o clasa energetica sau alta, in functie de ‘performantele’ sale. cu alte cuvinte, clasa energetica este o ‘nota’ data cladirii in functie de capacitatea acesteia de a economisi energie.’

hai ca v-am scos si de data asta. mai am, sa stiti.🙂

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a Reply

