RSS Feed

and the winners are…!

vreau sa adorm devreme sa ma pot trezi sa vad, pentru a doua oara consecutiv, oscarurile in direct. m-am saturat sa tot aflu de la altii, asa cum aflati voi de la mine😛 in plus, n-as vrea sa ratez pentru nimic in lume momentul in care zach galifianakis urca pe scena. nu m-am pregatit foarte bine pentru editia de anul asta, n-am reusit sa vad decat vreo doua trei filme. dintre ele, amintesc ‘midnight in paris’ – by far cel mai pe gustul meu, ‘hugo’ – foarte, foarte bun, ‘the artist’ – primul meu film mut si alb-negru (shame on me!), ‘my week with marilyn’ – mi-a placut duduia williams si-am vazut si mai bine din jumatate din ‘the help’.

 

vrea cineva o tava cu briose? la alegere, poa’ sa fie de oricare. o dau eu (trimit si-n tara), daca-mi zice cineva castigatorii de anul asta. la toate categoriile. evident, raspunsurile trebuie sa se pupe cu ce iese din plicuri, pe scena.

daca s-o inscrie cineva (raspunsurile ar trebui sa le primesc in comentariile de la aceasta postare sau pe pagina de facebook), lista cu nominalizarile o gasiti aici. 

acestea-s categoriile, in cateva ore le completez cu castigatorii.

1. best picture:

2. best actor in a leading role:

3. best actress in a leading role:

4. best actor in a supporting role:

5. best actress in a supporting role:

6. animated feature film:

7. cinematography:

8. art direction:

9. costume design:

10. directing:

11. documentary feature:

12. documentary short:

13. film editing:

14. foreign language film:

15. makeup:

16: music (original score):

17: music (original song):

18: short film (animated):

19: short film (live action):

20: sound editing:

21. sound mixing:

22. visual effects:

23. writing (adapted screenplay):

24. writing (original screenplay):

 

to be continued..

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a Reply

