RSS Feed

pentru ca amintirile sunt ale noastre

astazi preiau o leapsa cel putin interesanta. e despre ‘prima data’ pentru fiecare lucru care a insemnat ceva, mai mult sau mai putin bun, dar ti-l amintesti din diverse motive. andreea a vorbit prima despre ‘primele ei dati’ si ne-a invitat sa facem acelasi lucru.

astfel, in ordine cronologica, mi-am amintit de:

prima data cand am pus mana pe un polonic: acum aproape 22 de ani, la luatul din motz (motzul meu – de altfel, singurul cuvant pe care l-am scris cu tz🙂 ) – si uite cum se leaga toate🙂 cum ati mai vazut si pe blog, gatitul e un hobby de care incerc sa ma tin.

prima data cand n-am dormit la pranz la camin: s-a intamplat cu ocazia unui concert al lui michael jackson (dupa care eram innebunita); la sfarsitul concertului am plans cam ca alea din public.🙂

prima data cand am mancat coliva: (si ultima) nu mi s-a parut cine stie ce. iar cand mi-a zis bunica ca-i de la mort, s-a terminat. nu-mi place nici s-o vad!

prima data cand am vazut un film pe care n-ar fi trebuit sa-l vad: se intampla undeva prin 2002-2003; aparuse ‘original sin‘ si ai mei erau incantati de distributie. in prima parte a filmului au incercat sa ma trimita la culcare si sa-mi explice ca nu-i momentul ca eu sa ma uit pentru ca oricum n-as intelege ce se intampla acolo.🙂

prima data cand am mancat crema de zahar ars: a fost pe la 14-15 ani si se intampla la ziua sandei. atunci am mancat de rusine ca manca toata lumea, in conditiile in care crema de zahar ars era una din specialitatile bunicii de care refuzasem cu indarjire sa ma ating. si da, acum imi place si as manca zilnic.🙂

prima data cand am vazut intr-un film (incerc sa-mi amintesc care) un loc in care fusesem: respectiv parisul. era asa ciudat sa recunosc stradute, obiective sau chiar crasme pe langa care trecusem.. stiu ca am si plans de dorul parisului..

 

prime dati ar mai fi, dar poate dupa ce ne-om cunoaste mai bine🙂 pana atunci, sa vedem ce-si amintesc stefania si radu. si evident, cine mai vrea.

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

3 responses »

  1. Multumesc ca ai preluat leapsa >:D< foarte frumoase amintiri. Cea mai funny mi se pare faza cu Michael Jackson:))

    Reply
  2. Pingback: ,,Leapsa desenata” – Cum vad eu primavara « Sedna's blog

Leave a Reply

