RSS Feed

cum le stiti voi pe toate…

in special cei de la talentirosit.ro. la ei am citit minunatia si, evident, nu m-am putut abtine.

’10 idiotenii spuse de femei’

el zice: 1. Oare de ce te iubesc atât de mult? O întrebare din care se revarsă inteligenţă în stare brută.

eu zic: prietene, aici ai dreptate, nu gasesc ceva sa nu-mi convina. o femeie fara probleme la mansarda nu pune asemenea intrebari; nici macar in sinea ei.

el zice: 2. Ştii, tu eşti al doilea bărbat cu care mă culc. Ştiu, am fost al doilea de atâtea ori încât nici nu cred că există femeie care să se fi culcat cu mai mult de un bărbat.

eu zic: daca ai auzit asta de prea multe ori, cred ca nu te culci cu cine trebuie. chiar si-asa, cred ca exagerezi. eu n-am auzit ca vreo femeie sa faca asemenea afirmatii; nu-si au rostul oricum, nu crezi?

el zice: 3. N-am mai făcut asta niciodată (despre sex oral sau vreo schemă mai dubioasă). Ştiu, ai învăţat acum, instantaneu!

eu zic: trebuie sa existe o ‘prima data’ pentru toate. si daca-ti spun ca n-am mai facut-o niciodata, apai n-am facut-o! altfel n-am fi purtat discutia asta.😉

el zice: 4. Nu m-am mai culcat niciodată cu un băiat de la prima întâlnire. Ştiu, sunt o excepţie, sunt obişnuit să fiu o excepţie; excepţie e numele meu mic! :P

eu zic: serios?! ai avut tu parte de replica asta? ti-am mai zis ca nu te culci cu cine trebuie..

el zice: 5. N-am iubit pe nimeni aşa cum te iubesc pe tine. Ok, Dan Bitman!

eu zic: si poti sa ma combati cum??

el zice: 6. Aş face orice pentru tine! […] – Hai pe la ai mei! – Nu vin, mi-e ruşine!

eu zic: si ea stie ca nu te culci cu cine trebuie!🙂

el zice: 7. Îmi place când bei, eşti amuzant. […] Nu crezi că bei cam mult? […] Iar bei, porcule?

eu zic: asta doar cand bei ca porcu’. altfel, nu am cunostinta de asa ceva.  ok, parca-mi amintesc o povestioara.. acum, depinde si de femeie.🙂

el zice: 8. Eşti mai ‘bun’ decât toţi foştii mei! Care ‘toţi’? Parcă ai mai avut doar unu’ înainte…

eu zic: chiar sunt femei care spun chestia asta cu voce tare?!?!

el zice: 9. Ştii…tu meriţi ceva mai bun! – Da’ nu vreau mai bun, te vreau pe tine! – Da, dar eu nu pot fi cu tine, pentru că ştiu că meriţi ceva mai bun… No shit!

eu zic: voi o folositi mai des, crede-ma pe cuvant!

el zice: 10. Nu mă mai iubeşti ca la început!

eu zic: cum naiba te prinzi? :))

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

3 responses »

  1. Ai rupt un articol dintr-un context mult mai mare, deci eşti destul de off-topic. Aş putea să te contrez cu un articol, da’ probabil ţi-aş cvadrupla traficul, lucru care nu ar fi fost chiar rău dacă ai fi scris un articol la obiect, argumentat!😉

    Reply
  2. Pingback: cine ne ia din motz? « eucandvreausascriuscriu

Leave a Reply

