RSS Feed

I will always have the blues

am aflat in ultimele zile ca timpul e singurul impotriva caruia nu poti lupta; e singurul care nu se mai intoarce si ca e cel care, mai devreme sau mai tarziu, vindeca rani. am aflat ca niciodata nu petreci suficient timp cu cei din viata ta nu pentru ca n-ai vrea, ci pentru ca n-ar fi posibil. am aflat ca de oamenii dragi ar trebui sa-ti amintesti mai des si sa le multumesti pentru clipele petrecute impreuna. pentru ca oamenii dragi pleaca primii dintre noi…

ma bucur intotdeauna de prezenta unor oameni dragi si astept cu nerabdare fiecare intalnire cu ei. pentru ca-mi sunt prieteni, imi sunt dragi si nu mi-as putea inchipui viata fara ei. si mi-e zilnic dor de ei. unde mai pui ca avantajul varstei (eu sunt mezina) m-a adus in postura de rasfatata grupului?

am aflat ca nu poti trai din amintiri, dar ca ele sunt cele mai de pret lucruri care ne raman si ne putem bucura de ele ori de cate ori simtim nevoia, ori de cate ori ni se face dor. la fel cum ne putem dori si visa orice.  nu cred in feti frumosi din basme, prin urmare nu ma astept sa gasesc unul; nici n-as vrea. nu cred in plimbarea cu gondola pe sub puntea suspinelor si cred ca suntem responsabili de alegerile pe care le facem in viata. ma astept ca oamenilor sa le pese de mine in aceeasi masura in care mie imi pasa de ei. imi place sa fiu centrul universului meu in aceeasi masura in care imi place sa-i fac fericiti pe cei din universul meu.

imi place sa simt, sa traiesc fiecare emotie, sa ma supar si apoi sa-mi treaca, sa ma cert pentru ca mai tarziu sa ma impac, sa rad dupa o portie zdravana de plans, sa dansez pana-mi scartaie incheieturile (si chiar scartaie); imi place chris rea pentru ca e nascut in aceeasi zi cu mine, harry potter pentru ca de acolo am pasiunea pentru scris, bucurestiul pentru ca ma tine in priza si onestiul pentru ca ne leaga multe. tanjesc dupa multe lucruri si n-am de gand stau si sa astept sa mi se intample.

 

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a Reply

