RSS Feed

ce-a pierdut stef azi

sau, mai exact, un seminar despre ‘cum sa construiesti o afacere online in patru etape’ la care m-a trimis tata, chipurile, sa invat sa-mi cresc acest blog. si zic boon… ma duc, ma-nscriu, primesc confirmarea de inscriere si ceva date despre locatie. scapata de la dintar, la 17,15 fix eram in liftul lui doubletree, urcand spre foierul arc cafe & lounge.  asa ne-a zis baiatul asta de tinea seminarul, pe numele sau stefan irimia, sa fim acolo cu 10-15 minute inainte de 17,30, ora inceperii seminarului. evident, seminarul a inceput undeva pe la 18,00.

ca o prima observatie, s-a notat intarzierea, respectiv lipsa punctualitatii. imediat dupa, aspectul individului (stiu ca n-are legatura cu subiectul discutiei, dar atat de invidioasa am fost: tipul era pensat mai bine decat mine).

si-a-nceput seminarul, noi am inceput sa luam notite (in draci). seminarul a fost cel putin interesant, stefan asta a gesticulat mai mult decat o fac eu in general, a vorbit frumos, punctual (nu mereu). seara a fost placuta, cu interactiuni multiple intre el si noi, cei gura-casca.

o gluma reusita la inceputul seminarului:

‘- tu te pricepi la investitii. spune-mi si mie in ce sa investesc 3 000$! (erau euro de fapt, dar n-am simbloul pe tastatura si e prea tarziu sa-l caut)

– stii ceva despre investitii?

– nu!

– atunci investeste-i in educatia ta ca altfel o sa-i pierzi!’🙂

altfel, am aflat ca: (sa fim intelesi, eu am terminat jurnalism, nu stiu cu ce se mananca afacerile astea si ma intereseaza vag spre deloc) exista 3 (trei) monede de schimb: timpul, banii si efortul; internetul ne ofera informatie, servicii si produse (din sala s-a strigat si ‘tepe’🙂, dar stefan n-a vrut sa dezvoltam); exista 2 (doua) motive pentru care cumparam: faptul ca avem incredere in cel de la care cumparam si faptul ca ne place de cel de la care cumparam. am aflat si foarte multe lucruri despre nisa (in comparatie cu piata), iar aici vorbesc despre lucruri pe care ar fi trebuit sa le stiu de la facultate; dar sa nu uitam totusi ca, in 2011, noi citeam ceva cursuri redactate in ’94; am aflat de keyword tool (si ma enerveaza ca sunt prea obosita la ora asta sa ma invart in zona asta); hard work leads to smart work si tot asa.

pe langa ce-am insirat mai sus, multe altele. de departe insa, cel mai mult m-am bucurat sa aflu ca, in esenta, ‘nu trebuie sa fii original, ci unic’. asa, ca mine.🙂

p.s.: stefan ne-a insisrat si 11 metode de monetizare online. m-am gandit la doua-trei care mi-ar fi si mie de folos pe plantatie. va tin la curent.

p.s. 2: stefan asta e ok, dar parca prea poet, chiar si pentru gusturile mele. iar in sala era plin de smartass-i🙂

 

 

 

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

4 responses »

  1. bun bah, dupa introducere ma bucuram ca n-am ajuns, acum imi pare rau. pretty please, imi dai o copie dupa notite?😀 dau sunca usturoiata la schimb😀

    Reply
  2. in loc sa spui “merci” ca ai fost la o prezentare moka…

    Reply
  3. m-am abonat sa te supraveghez de aproape…

    Reply

Leave a Reply

