RSS Feed

ca sa nu ‘ma mai pis pe ea de valentine’s day’

(a se vedea cuvantarea)

pentru ca ma iubeste (deja) de doi ani si jumatate (mai tii minte ce frumos ne-am sarbatorit in izvor la picnic?) pentru ca m-a cunoscut (si m-a suportat) in cele mai proaste momente ale mele. pentru ca apreciaza cum gatesc mai mult decat oricine altcineva. pentru toate listele si listutele pe care le-am facut impreuna. pentru ca ma enerva cand imi ocupa din spatiul patului. pentru ca urmaream eurovisionul (cu multa bere alaturi). pentru ca vanzatorul de la magazinul din colt ii punea mereu busuioaca de bohotin la rece pentru serile tarzii. pentru ca n-a dormit doua nopti cand i-am zis ca de la geam se vede cimitirul. pentru picturi (da, picturi!)🙂 pentru ca poate manca un big mac dupa ce a mancat un happy meal inainte. pentru momentele in care i-as da palme (da, ele exista). pentru intelegere (stim noi mai bine) si pentru cate si mai cate.. anyway, mi-a spus ca ma cere. cine? surpriza! de ce? de nevasta! d’ooohh! si pentru ca va citi postarea, ii sugerez urmatoarele:

1. sa faca ceva cu vremea, mie imi place caldura si reactionez mai bine la ea.

2. sa se imbrace frumos.🙂

3. sa nu-mi aduca flori, nu ma dau in vant.

4. in loc de flori poa’ sa-mi aduca dulciuri.

5. pe fundal (asta inseamna ca tre’ sa existe un fundal) sa cante heart-shaped box.

6. sa gaseasca fotograf (postarea asta trebuie sa aiba si continuare, nu?)

7. sa-mi pregateasca o surpriza (pentru ca pe asta cu cerutul a stricat-o)🙂

8. sa mancam ceva bun dupa.

9. sa nu lipseasca merlotul. (!!!)

10. sa ma duca in fire (desi ne-am cunoscut la el comandante)🙂

p.s.: I love you (the movie)🙂

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

5 responses »

  1. imi place ce ai scris aici🙂

    Reply
  2. deci, da, incep cu deci. Ca m-am dus sa-mi pun un pahar de vin si sa-mi aprind o tigara. Postul asta pune presiune pe mine. Incep sa-i inteleg un pic pe barbati. Postul e cam scurt. Ai uitat si ca fac cele mai bune masaje, si de batai, si ca te-am batut in somn. Si inca… O sa-mi dau silinta sa-ti fac o cerere in casatorie, de cand o veni timpul, al tau sa vina sa ma intrebe cum am facut.

    Reply
  3. right.. cum am putut sa uit de masaje?.. cat despre batai, nu stiu care pe care :))

    Reply

Leave a Reply

