RSS Feed

search engine terms

sau ce cauta unii si altii pe google si ajung pe la mine-n curte. astfel, aceasta va fi o postare despre termenii cautati in ultima saptamana, in urma carora unii mi-au citit sau nu blogul. dar de intrat, au intrat sigur.

 

in ordine absolut intamplatoare, dupa exact cautarile pe care mi le afiseaza wordpressu’, avem:

eucandvreausascriuscriu – fair enough, asa-l cheama (pe blog)

tocanita de mistret – un adevarat succes

briose cu nuci – cele prost-crescute

tarta de visine – aia dulce-acrisoara

am fost cabo da roca – asa e, am fost!🙂

cum sa ma imbrac de valentine day? – pe bune? cineva chiar a cautat asta??

in anul care mam nascut ce – ce ce?

curiozitati ciocolata – si eu le-am cautat candva🙂

cat vin fiert sa beau? – daca vrei parerea mea, n-ar trebui sa bei deloc!

am stat ieftin in amsterdam – chiar mai bine!🙂

ce inseamna sportul – serios?!?

dragon smoking weed – ha, ha! asta-i de la balaurul meu, ala care-mi aprinde tigara cand imi pierd bricheta.

sa vorbesc despre craciun – asa..

transplant maduva spital hadassah israel oana – no idea where that came from

bui bui bu stefan stan – exact!

pancake cake – ce surprinza a avut cititorul..

pavlova eucandvreausascriuscriu – adica-i clar ca cineva a cautat fix pavlova mea!

fursecuri cu ciocolata si cacao – buuune!

sindromul tipatul pisicii – mright..

cum pot sa ma dezvolt personal prin sport? – o intrebare totusi decenta.

paste cu sos pesto si somon – si muuuuult patrunjel

bring it on 2012? – a mea era fara ‘?’

fular harry potter – inca-l mai am la onesti..

tarta multa mere – aia a lui hadean

speghetti cu somon – de fapt, spaghetti..

ziua indragostitilor – aia pe care ma pis, da!

prajitura cu creme de vanilie si bezea – aceeasi marie cu alta palarie

stefan stan – din nou..

asta seara mi-a placut muzica – mie imi place in fiecare seara

papa bun de pranz – oare i-o fi placut?🙂

tarta cu visine 6 oua – si 6 linguri de zahar si 6 de ulei; renumita tarta ‘666’🙂

tocanita din carne de mistret la cucta – ce-i cucta??

dont neau – engleza nu predau!

nu-mi place…! – nici mie nu-mi plac multe

ma pis din 20 in 20 de minute – saracu’..

cum sa pregatesti carnea de mistret – aawww.. i’m so proud of myself

scrisoarea 1 de multumire pentru profesor – teacher bradea!

sora mea – galusca🙂

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

One response »

  1. pavlova eucandvreausascriuscriu – asta e de la mine ca m-a luat dracu pana am gasit in arhiva si oricum n-am gasit ce-am vrut si oricum am gasit pana la urma ce-am vrut si oricum a trebuit sa te intreb din nou ca am uitat ce citisem. si acum nu-i corect ca postare d’asta vroiam si eu sa fac, dar de la inceputul blogului si doar alea tembele.

    Reply

Leave a Reply

