RSS Feed

nu-mi place…

… ca n-am rabdare si acesta este cel mai cunoscut defect al meu. nu-mi place ca n-am curaj, desi am gura destul de mare (trebuie sa mai cresc). nu-mi place ca n-am timp sa fac toate lucrurile pe care as vrea sa le fac. zilnic. nu-mi place ca ma atasez usor de oameni si incepe sa-mi pese foarte repede; inclusiv de lucruri care n-ar trebui sa ma priveasca. nu-mi place sa fac lucruri doar pentru ca trebuie facute (tre’ sa ma convingi). nu-mi place sa ma duc la sala. nu-mi place sa mananc imediat ce ma trezesc. nu-mi place sa incep ziua fara sa citesc presa sau sa urmaresc ceva stiri. nu-mi place cand ninge in bucuresti. nu-mi place ca e aglomerat in mall-uri de fiecare data cand merg eu (which is rare!). nu-mi place sa treaca ore intregi fara sa mananc ceva dulce. orice! nu-mi plac tigarile sobranie: rele, rele! nu-mi place perioada asta a anului pentru ca sambata noaptea e tare frig pe terasa la mc. si coada la casa. nu-mi (mai) place ca m-am mutat din militari si ajung greu la tanti jeni (nu trebuie sa stiti toti cine e tanti jeni). nu-mi plac bancile si firmele de curierat. nu-mi plac serile de duminica pentru ca dupa ele urmeaza zilele de luni. nu-mi plac oamenii care se ascund, cei care profita, cei carora nu le pasa sau cei care n-au nimic de spus. nu-mi place ca am dreptate, de cele mai multe ori, atunci cand n-as vrea sa am. nu-mi place ca am prieteni cu care nu ma vad pe cat de des as vrea. nu-mi place ca n-am cui sa spun noapte buna inainte sa ma bag in pat. nu-mi place cand persoane cu care am stabilit ca nu mai avem ce discuta imi transmit diverse. nu-mi place sa stau prea mult in casa. nu-mi place ca nu raspund la telefon si-mi aduc aminte peste cateva zile sa intorc apelul. nu-mi place cand nu mi se intampla lucruri care as vrea sa mi se intample. nu-mi place ca-mi doresc prea multe. nu-mi place ca n-am mai scris de trei zile. nu-mi place ca mi s-a terminat dulceata de cirese amare. nu-mi place ca e ger. nu-mi place ca nu mi-am dus azi telefonul la ‘doctor’ si maine n-o sa-mi citesc mail-urile cum eram obisnuita…

 

 

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

2 responses »

  1. ok…you’ve gone mad woman :))) :* que pasa?

    Reply

Leave a Reply

