RSS Feed

m-am hotarat sa (nu) devin prost.

voi aveti in lista de facebook oameni prosti? da’ semi-analfabeti (aia de fac praf gramatica limbii romane in doua randuri)? eu am am avut. pana acum cateva zile.

first of all, am citit si eu ‘m-am hotarat sa devin prost’; dar nu m-am hotarat s-o si fac. second, n-am in lista de prieteni oameni pe care sa nu-i cunosc; mai mult sau mai putin. prieteni ai prietenilor, dar atent ‘cercetati’ inainte de a fi primiti in lumea mea virtuala, neamuri, colegi, fosti colegi, vecini de la bloc, cei mai buni prieteni, oameni interesanti de care nu ma plictisesc si cu care am vorbit cel putin o data s.a.  cu toate acestea, nu-mi explic cum cacat am ajuns sa ‘socializez’ cu atatia si atatia idioti!!

acum cateva zile aveam in lista 504 oameni. nici mai multi, nici mai putini. si zilnic mi se derulau in fata ochilor (cel putin) 10 (zece) statusuri/postari de tot rasul. postari de tot rasul insemnand postari de tot rasul. nu din punctul de vedere al mesajului pe care il transmiteau (cine-s eu sa judec?), ci din punct de vedere gramatical; adica cum transmiteau mesajul. acum, (clar) n-oi fi eu a’ mai desteapta, dar mi-a fost frica sa nu se ia. si-am inceput curatenia: din 504 bucati am ramas cu 417; convinsa totusi ca pot mai mult.

astfel, mi-am stabilit si-un target: pana la sfarsitul lunii ar trebui sa ajung la (maxim) 350. voi taxa fiecare ‘miau’, ‘sti’, ‘dupe’, ‘frumoas-o’/’proast-o’, ‘abea’, ‘prea superb’ (!!!), ‘sa mii se duca’, ‘israielian’, fiecare 20 (douazeci) de manele postate in maxim 5 (cinci) minute + dat like la fiecare in parte, fiecare citat din biblie (n-am nimic cu ele, dar bag mana in foc ca ala de le posteaza n-a vazut in viata lui o biblie pe dinauntru, da’-mi da mie lectii de moralitate), fiecare poza cu actori/cantecaci a carei descriere spune ca ‘asa trebuie sa arate barbatul viselor mele’, fiecare status din 10 (zece) cuvinte, in care ‘bunaciune’ apare de 4 (patru) ori, fiecare ‘prieten’ care se pricepe la toate si (evident) are mereu dreptate si lista ar putea continua pana maine pe la pranz.

gandindu-ma mai bine, nici nu era nevoie de atatea cuvinte; as putea sa rezum totul la un ‘nu te plac, esti prost/proasta! nu inteleg de ce te mai am in lista.’ -> unfriend. bye-bye! curatenia continua, dupa cum spuneam, pana pe la 350. ar trebui sa fie usor.

p.s.: recomandare pentru viitorii fosti prieteni de pe facebook (se serveste de doua-trei ori pe zi, in special dimineata, pe stomacul gol)

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

2 responses »

  1. Ai uitat sa mentionezi de subtilitati de genul “ai ochii albastrii” sau “sti ca pamantul e patrat” sau “nu fa asta, ca e moarte” sau “asi vrea sa te sun, dar am decat un amarat de 3310, n-am mar” chestii din alea pentru care trebuie sa termini o facultate pentru a le STIIIIIIiiiiiiii……

    Reply

Leave a Reply

