RSS Feed

ce-am facut in 2011

… si cu ce-ar putea veni nou 2012.

 

first of all, am zis eu ca nu-i bine sa-mi iau bilet la amy winehouse?!? si ca red hot chili peppers vor fi primii care vor canta pe national arena? si ca stefan stan va castiga vocea romaniei?

cu ce-a venit nou 2011? sa vedem:

– am facut 22 de ani, nu mai multi cum ar crede altii;

– am schimbat doua bloguri;

– m-am mutat;

– am inceput sa gatesc mai des si cu mai mult drag;

– mi-am pus in ordine colectia de pliculete de zahar;

– am facut mai multa miscare decat anul trecut (desi nu s-ar spune);

– am facut multe (multe) picnicuri;

– am fost la primul concert byron (multumiri, ei); si mi-au placut;

– am fost (pentru prima oara) la noaptea devoratorilor de publicitate si la dakino;

– n-am fost de 1 mai la mare;

– am citit ultima carte din seria ‘harry potter’;

– mi-am schimbat telefonul;

– am zburat cu blue air (prima si ultima oara);

– am vizitat lisabona;

– am cunoscut oameni si mi-am facut prieteni;

– mi-am lasat parul sa creasca si m-am blonzit;

– am invatat care-i treaba cu snookerul si sunt cea mai mare fana a lui trump;

– i-am luat-o inainte stefaniei si am vazut white collar; (sac!)

– am inceput s-o spal pe sora’mea pe cap si am descoperit ca e fun;

– mi-am facut toate analizele;

– mi-am scos o masea;

– am injurat mai mult decat in alti ani;

– am auzit cuvantul ‘milf’ de prea (mult prea) multe ori;

– am lovit masina (usor, ce-i drept);

– nu m-am descaltat la nunta (that’s a first!);

– am gatit (pentru prima oara) cu dovleac;

– am vazut foarte multe desene animate;

– mi-am facut esenta mea de vanilie;

– am fost la un concert costumata in veronica (aproximativ);🙂

– am facut cadou o parte din esenta mea de vanilie;

– stefania a venit pentru prima oara in vizita si s-a cunoscut cu cealalta stefanie;

– mi-am schimbat buletinul (si vreau sa-l schimb iar);🙂

– m-am indragostit de doua ori (o data la inceput de an si o data spre sfarsitul lui);

– am fost cuminte (dovada sta in cadourile pe care le-am primit de la mos, mos care mi-a citi blogul) si am primit conversii, biletul la red hot chili peppers, pearl jam live in france in nu mai stiu ce an, un best of the doors si un album al celor de la skunk anansie; de colectia harry potter nu am aflat nimicm si nici nu voi afla pana nu ma intorc la bucuresti;

– petrecerea de la blaj a fost la fel de aglomerata ca in alti ani, iar eu am fost mai disciplinata decat anul trecut si am ajuns pe picioarele mele acasa si nu la miezul noptii; si demna! :))

– am mancat carnaraie, sorici si afumaturi cat pentru trei persoane si cu digestia stau bine;

– glicemia e in continuare 56; :))

– mi-am schimbat gelul de dus si parfumul in gel de dus si parfum barbatesc; !!!!

– mi-am atins targetul de cititori fixat cand m-am mutat cu blogul…

… si multe altele pe care nu mi le amintesc acum; sau e mai bine sa nu mi le amintesc :)))

in ceea ce priveste 2012, sper sa fie, in primul rand, mai linistit. da’ linistit am zis! si calduros. si sa ia dinamo campionatul. si sa nu iasa iar pdl-ul la alegeri.

in 2012 fac 23 de ani, 4 ani de cand m-am mutat la bucuresti; de saptamana  viitoare vreau sa alerg 5 km pe zi (minim), din martie (cel tarziu) abonament la inot, cel putin 3 retete pe saptamana, sa-mi mai las parul sa creasca, sa vorbesc mai putin (prietenii stiu ce spun), sa fac mai multe.. si alte d’astea. dar vedem.

sper ca ati avut un an bun, un craciun frumos si va doresc un an nou mult mai bun si cu mai multe realizari!

ne vedem la anul!

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a Reply

