RSS Feed

lectura de weekend

mint. de citit pe drum. eventual un drum bucuresti – onesti. sau invers.

ati citit ‘mintea unui barbat divortat’? nu?!?!

“se facea ca iubeam. eram indragostit si o vedeam doar pe ea. voiam sa am orgasm si cu altele, dar il pretuiam pe al ei.

se facea ca ne era bine, caldut, promitator. ma speria gandul vesniciei alaturi de ea, o singura femeie, dar stiam ca vom experimenta indeajuns de mult incat sa ma potolesc.

mi-o lua in gura cu pasiunea unei sotii care isi adora sotul. nu inghitea, dar facea gargara. intimitatea cu ea era amuzanta, revelatoare si unica. eram barbatul ei.

apoi mi-a pus conditii. dupa care mi-a dat ultimatum. dupa care s-a mutat la ma-sa. s-a strigat linie: pacientul era mort.

am picat in genunchi si mi-am admirat balele in cadere. eram tot eu, dar mai prost si al dracului de norocos: o femeie ma refuza, milioane ma asteptau.

ma asteptau, dar nu sa le intru in familie si sa le cunosc parintii si obiceiurile plicticoase de pranzuri cumparate din albumele kodak. nu, nu aveam de gand sa ascult mofturile si conditiile unui nou clitoris in spume. noua mea dieta implica doar conditionarile mele: stai asa, intoarce-te, musca-ma, ia-mi-o in gura, da-i-o si sorei tale…”

continuarea o puteti citi aici, e cel putin diferita de ce ati mai citit! neindicata celor slabi de inger!🙂

lectura placuta va doresc!

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

One response »

  1. Would love to forever get updated outstanding web blog ! .

    Reply

Leave a Reply

