RSS Feed

wishlist

draga mosule,
n-am fost eu cea mai cuminte anul ce sta sa treaca, dar nici cea mai obraznica, right? si astazi, pentru ca am primit (in sfarsit) o veste buna, iti scriu. pe blog, pentru ca nu-ti gasesc adresa pe nicaieri. si ai face bine sa dai de postarea mea; asta daca nu vrei sa-i spun sora’mii adevarul (joc murdar, stiu, dar scopul scuza mijloacele; cel putin asa am auzit).
trecand la subiect, iata ce-mi doresc:
1. Tenesi Converse, verzi; ar trebui sa se gaseasca la Intersport. Daca nu, exista Converse pe Mosilor, pe diagonala lui PizzaHut sau in Mall Plaza, la Famous Brands (acolo sunt sigur, i-am gasit sambata)
2. Colectia Harry Potter – 8 DVD-uri – se gaseste la Carturesti, la etaj, cum urci, in dreapta, in camera cu filme.
3. Colectia Woodstock 40: 3 days of peace&music (asa arata pachetul:  http://ecx.images-amazon.com/images/I/51G-0unIxcL._SS400_.jpg ) – se gasea la Eminescu, la subsol. 
rectific:
1. bilet la red hot chili peppers (daca se poate sa mi-l aduci ca si pe cel de la AC/DC, adica undeva in fata, ai fi de zahar); biletele se pun in vanzare luna asta pe 12, dar te tin la curent.
ar mai fi variantele de mai sus, dar as prefera sa faci eforturi cu biletul
2. tenesi converse, verzi; ar trebui sa se gaseasca la intersport. daca nu, exista converse pe mosilor, pe diagonala lui pizzahut sau in mall plaza, la famous brands (acolo sunt sigur, i-am gasit sambata)
3. colectia harry potter – 8 dvd-uri – se gaseste la carturesti, la etaj, cum urci, in dreapta, in camera cu filme.
4. colectia woodstock 40: 3 days of peace&music (asa arata pachetul:  http://ecx.images-amazon.com/images/I/51G-0unIxcL._SS400_.jpg ) – se gasea la eminescu, la subsol.
5. kit de minicupcakes (stie Stefania, intreab-o pe ea)🙂
6. bagheta lui harry potter (tot Stefania stie)
Santa, please work your magic!
p.s.: nu-i asa ca si tie iti plac red hot chili peppers? mai ales melodia asta…

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

3 responses »

  1. You have showed great perseverance behind the blog. It’s been enriched since the beginning. I love to share to with my friends. Carry on.
    Wedding planning

    Reply
  2. Pingback: cine ne ia din motz? « eucandvreausascriuscriu

  3. Pingback: cine ne ia din motz? « eucandvreausascriuscriu

Leave a Reply

