RSS Feed

now,

that’s a shitty mood!…

mi se pare ca decembrie a venit cam repede. si m-a prins nepregatita. psihic.🙂 zau. cati dintre voi erati pregatiti pentru asta? (nu-mi raspundeti, probabil majoritatea🙂 ) aseara am iesit sa vedem ce luminite au aprins astia in bucuresti. n-am iesit neaparat pentru luminite (cum au facut probabil mii de oameni), ci pentru ca era destul de cald afara si aveam o companie numa’ buna de-o plimbare-n cismigiu. si ne-am dat intalnire pe scari la tnb (I used to love that place).

cum eu mereu (aproape) ajung prima oriunde, ieri am stat vreo juma’ de ora singura si-am vazut cel putin o mie de persoane care se aranjau in fata aparatelor de fotografiat: ‘fii atent sa prinzi bradul tot’, ‘am iesit bine?’, ‘pui, tine-ma in brate’, ‘vai, ce frumos!’ etc. ba, nu-i frumos! nu-i frumos deloc! sunteti niste oameni cu prost gust! nemernicia aia de brad poate fi cel mult interesant, in nici un caz vreo frumusete. nu stiu cati dintre voi au iesit aseara din casa, dar eu am vazut mii facand poze cu bradul. de ce? numa’ ei or sti. dar sa depasim momentul ca dup’ aia iar ziceti ca-s eu rea.

de cinci zile s-a facut decembrie. pana de curand era luna mea preferata. imi placea sa ma plimb in decembrie. sa vad lumea cuprinsa de febra cadourilor. sa cumpar cadouri pentru cei apropiati. sa vorbesc despre craciun. sa-i scriu mosului. sa-mi bat capul cu ‘detalii organizatorice’. sa pictez brazi pe peretele din bucatarie. sa fac briose. sa stau la povesti cu o cana de vin fiert in fata. sa-mi doresc chestii.

anul asta parca nu-i decembrie. lipsesc multe. nu-mi place agitatia, nu-mi plac astia care se pozeaza cu luminitele, ba chiar ma scot din sarite. astazi am cumparat cadourile pentru ca asa era normal. targurile de craciun au inceput sa ma enerveze. briose nu mai fac; n-are cin’ sa le manance. vin fiert nu-mi place sa beau singura. nu mai am peretele din bucatarie sa-l pictez. nu prea vreau sa vorbesc despre craciun ca n-am ce. asa nu-mi plac schimbarile! si-asa multe au fost.. totusi, ar mai fi rost de una..

in seara asta vine mosul. sora’mea ma asteapta sa ne facem ghetutele. desi n-am nici o tragere, termin aici. si incepe si meciul!

sunt curioasa, poate-mi aduce mosul ceva schimbari. daca nu asta, poate urmatorul. daca nu, poate se schimba chestii de la sine. pana atunci, the cure are… the cure.

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

Leave a Reply

