RSS Feed

Recunosc!

inainte de a spune ‘la multi ani’ Romaniei, le-am spus cantat ‘la multi ani’ celor de la byron, care au implinit cinci anisori. s-au sarbatorit aseara la atelierul de productie, unde toata aproape toata lumea a venit costumata de bal. in cazul in care sunteti curiosi, eu am fost costumata in ‘veronica hippie’🙂. singura mea problema a fost frigul de acolo. una dintre probleme a fost frigul de acolo, imi cam inghetase posteriorul. problema care s-a rezolvat prin apropierea mea mai mult decat evidenta de un calorifer pe intreg parcursul cantarii unor pusti (a doua mea problema; nu-mi mai aduc aminte cum le zicea si nici chef sa-i caut n-am. ideea e ca nu mi-au spus mare lucru, dar marturisesc ca am auzit si mai rai). ca si cum n-ar fi fost de ajuns faptul ca aveam senzatia ca astia mici nu mai termina cantarea, pana de curent! serios?!?! serios.. si-am stat vreo juma de ora pe intuneric si-n frig.dupa ce-a revenit curentul (multumim enel) astia mici si-au continuat cantarea, au fost unii care au cerut un bis si m-au enervat teribil, insa m-am bucurat ca un copil cand au terminat. imediat ce byron a urcat pe scena s-a rezolvat si problema frigului; am lasat caloriferul si m-am pus pe zbantuiala. nu cine stie ce, cat sa nu stau locului. si cum spuneam, au urcat pe scena. costumati. nu pot sa va spun cat de rau imi pare ca n-am avut un aparat foto la mine; 6 fingers a fost… demential!! (revin cu poze cand dau de ele) mi-au castigat atentia de la primul acord; au inceput cu give it away a celor de la rhcp (happy me!!!). au continuat cu feeling good si au sunat foarte bine (am gasit o bucatica cantata de ei cu alta ocazie aici). a urmat (da! am notat playlist-ul!!!🙂 ) god put a smile upon your face a celor de la coldplay si doua melodii pe care nu le-am ghicit de nici un fel. apoi personal jesus, stiti si voi a cui. ne-am dantuit bine pe don’t stop me now, pe feel good inc. a celor de la gorillaz si pe virtual insanity a lui jamiroquai. au schimbat ritmul si recunosc ca m-au inmuiat cu a sorta fairytale a lui tori amos, dar si-au revenit repede cu message in a bottle a celor de la police. au incetinit ritmul din nou cu love to be loved a lui peter gabriel si ne-au facut (cel putin pe mine) sa lacrimam cantand wish you were here in memoria lui Alexandru Tocilescu (pe onoarea mea ca a sunat mai bine aseara decat in filmarea asta, iar referenul cantat de public a fost mai mult deca emotionant). au cantat apoi lazy, in varianta care imi place mai mult decat originalul. ca totul sa fie perfect, au cantat, am cantat, am fluierat si am mmmm-it cu totii perfect.

Acestea fiind dezvaluite, multumim hbo pentru invitatii, enel pentru ca nu ne-au lasat balta, campari pentru ca exista si byron pentru concert! la multi ani!

 

 

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

2 responses »

  1. Pingback: o campanie… perfect(a)! « eucandvreausascriuscriu

  2. Pingback: cine ne ia din motz? « eucandvreausascriuscriu

Leave a Reply

