RSS Feed

Vine sau nu vine?

dupa trei ani si mai bine de cand am ajuns la bucuresti si ea la brasov, dupa nenumarate promisiuni de ‘vin de ziua ta’ incalcate, dupa telefoane la 08:00 in care-mi spunea ‘sunt la Ikea, dar nu stau mult’ sau ‘am ajuns in brasov, da’s cu mama’; sau ‘n-am cu ce sa vin’, ‘n-am bani’, ‘n-am timp, am meciuri’ si sute de alte scuze gasite de amandoua, s-ar putea sa vina. sa ne intelegem, s-ar putea!. dar daca vine, vrea ceva organizat, ca asa-i place… wtf?!?!

si-am zis, bun, sa vedem ce e de facut in weekend. in primul rand va fi liber, voi veti fi ingramaditi in statiunile de munte, iar eu nu pot decat sa ma bucur ca plecati si ne aerisim. plecati, da???

apoi ar fi asa: ar ajunge vineri dupa-amiaza, am merge sa mancam, iar la 20:30, la 21:30 sau la 22:30 ar fi motanul incaltat la movieplex. am ajunge acasa, as face niste briose, un vin fiert si am sta la povesti.

sambata ne-am trezi tarziu pentru ca ne-am culca la cinci dimineata, cel mai devreme. apoi am bea tarziu cafeaua (la starbucks, ca acolo-i place), ne-am duce la terra park si ne-am da in carusel si-n masinute. si-am bea vin fiert, fara sa fie nevoita sa se mai ascunda.🙂 la 19:00 am putea merge la jurnalul unui iubitor de rom, tot la movieplex, ca e aproape. dupa film, acasa, de acasa la dans. inca ma gandesc unde..

duminica am lua micul dejun in pat, cu omleta, fructe, clatite pufoase cu fructe de padure, cafea cu lapte si un smoothie, tot de fructe de padure. si-am rade de ce-am facut sambata la dans.

evident, planul poate si, in cazul in care chiar vine, va suferi mici modificari. dar inca nu stim: vine? nu vine? vine? nu vine?…

si ca lucrez putin si la sentiment,

About The Foodie

Full-time chef, part-time whimper

One response »

  1. Pingback: recenzie a ultimelor douasprezece luni « eucandvreausascriuscriu

Leave a Reply

